اصفهان؛

سطح علمی کاهش فیزیولوژی و فارماکولوژی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان را عالی دانست

استاد دانشگاه فلوریدا آمریکا، سطح علمی کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان را عالی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حبیبه خوشبویی در نخستین کنگره بین المللی و بیست و دومین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: سخنرانی ها و کنفرانس های ارائه شده در این کنفرانس قابل توجه بود.

وی، با اشاره به قابل توجه بودن تعدادی از تحقیقات این همایش گفت: دانشجویان مقطع دکتری تخصصی نیز پژوهش های خوبی را ارائه دادند که این نشان می دهد دانشجویان ایرانی نیز می توانند در سطح بین المللی عالی باشند.

خوشبویی، در بخش دیگری از سخنان خود به سازمان دهی و مدیریت خوب برگزار کنندگان این کنگره اشاره کرد و افزود: ارائه سخنرانی ها و پوسترها منظم بود و شرکت کنندگان به راحتی می توانستند موضوعات مورد توجه خود را پیدا کنند.

استاد دانشگاه فلوریدا آمریکا، به ارائه آخرین یافته های تحقیقاتی خود به خصوص در مورد بیماری پارکینسون اشاره کرد و آشنایی پژوهشگران و محققان هموطن خود با جدیدترین تحقیقات را یکی از دلایل شرکت در کنگره بیان کرد.

وی تصریح کرد: پژوهش های ارائه شده در این کنگره نشان داد محققان ایرانی در سطح عالی فعالیت دارند و ما می توانیم با هم در ارتباط باشیم و به تبادل نظر به پردازیم.

خوشبویی، برگزاری این کنگره را زمینه ساز ارتباط بیشتر با پژوهشگران در ایران دانست و یادآور شد: در آینده می توانیم در خصوص موضوعات مشترک با یکدیگر تعامل داشته باشیم. 



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.