استاندار خراسان شمالی گفت:پروژه های سفر مقام معظم رهبری با پیشرفت 74 درصدی که اکثر طرح های آن تکمیل و به بهره برداری رسیده و پروژه های عظیم و زمانبر تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سید علی اکبر پرویزی در جلسه بررسی پروژه های مقام معظم رهبری در خراسان شمالی اظهار داشت: در 2 سال گذشته علاوه بر تعهدات سفر در سال 92 و 93 که صددرصد آن تامین شده در انتهای سال 92 با کمک نماینده ویژه دفتر مقام معظم رهبری، خزانه و سازمان مدیریت کشور حتی باقی مانده اعتبارات سال 91 پرداخت شد که برای ما فرصت باارزشی برای تکمیل پروژه ها ایجاد کرد.

وی گفت:در سال 93 نیز بازهم با مساعدت دفتر پیگیری های سفر، اعتباری مازاد بر آنچه که تعهد شده بود ،پرداخت شد.

استاندار خراسان شمالی افزود: هزار و 600 میلیارد تومان اعتبارات سفر رهبری بوده که از این مقدار 900 میلیارد تومان آن سهم دولت و ملی شرکت های دولتی بوده، 200 میلیارد تومان آن تسهیلاتی در قالب تکالیف برای سازمانهای توسعه ای کشور و 507 میلیارد تومان کلا سهم دفتر مقام معظم رهبری بوده است.

پرویزی با تاکید بر اینکه 15درصد بیشتر از تعهدات سفر رهبری، اعتبار دریافت کرده ایم ، خاطرنشان کرد:ما حتی 40 درصد معوقات سال 91 را در سال 92 دریافت کردیم و از سوی دیگر در سال 93 نیز 80 میلیارد تومان نیز کمک های جانبی و اضافی دریافت کرده ایم به گونه ای که در این 3 سال 580 میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده ایم.

وی افزود: دولت نیز تا ابتدای سال 94 از حدود 900 میلیارد تومان تعهدات خود تاکنون 50 درصد آن را تامین و پرداخت کرده است که 445 میلیارد تومان از سهم دستگاه های ملی باقی مانده که از این مقدار 300 میلیارد تومان آن از سوی دولت اجرایی شده که رقم قابل توجهی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.