مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: هم اکنون یک سوم شبکه های آبرسانی این شرکت معادل یک هزار و 500 کیلومتر فرسوده است که سبب هدر رفت بسیار زیاد اب آشامیدنی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حمید روشن روان درحاشیه بازدید از مجتمع های آبرسانی در حال اجراء در بخش جرگلان گفت:تامین اعتبار برای نوسازی شبکه فرسوده روستایی، کمبود منابع برای تامین آب آشامیدنی روستائیان و نیز بروز خشکسالیها از مشکلاتی است که در سفر مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان منعکس شده است.

وی گفت : مقرر شد مشکلات تامین آب آشامیدنی روستائیان استان در نشست سازمان مدیریت بحران منعکس و اعتباری از ردیف اعتبارات آبرسانی به این استان اختصاص یابد.

وی درباره تامین اعتبار نوسازی شبکه فرسوده نیز افزود : تامین این اعتبار برای حل مشکل شبکه های فرسوده نیاز به حمایت مجلس شورای اسلامی و وضع قانون در این زمینه دارد.

روشن روان خاطرنشان کرد:همچنین در این سفر برای تامین 100 میلیارد ریال اعتبارجهت کمک به اجرای مجتمع آبرسانی پرسه سو در بخش جرگلان و تامین 10 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکل آب آشامیدنی سیل زدگان استان نیز قول مساعد داده شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.