مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: فیلم محمدرسول الله در مدت زمان 16 روز اکران توانست در استان قم به فروش یک میلیارد و 500 هزار ریالی دست یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم حجت الاسلام عباس دانشی به مناسبت روز ملی سینما در انجمن سینمای جوانان استان قم گفت: این انجمن پس از انقلاب تشکیل شده و توانسته در زمینه آموزش و تربیت سینماگران کشورمان نقش مهمی را ایفا کند.
 
دانشی در ادامه افزود:با اشاره به فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان پس از انقلاب انجمن سینمای جوانان در طول سه دهه فعالیت هنری و سینمایی توانسته خدمات شایانی را در عرصه فیلم سازی دولتی و غیر دولتی داشته باشد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به برنامه‌هایی که برای گرامیداشت روز ملی سینما از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در نظر گرفته شده است بیان کرد: اختصاص سانس ویژه فیلم محمد رسول الله برای هنرمندان و خانواده‌های آنان در سینما تربیت، بازدید از لوکیشن فیلم محمد رسول الله و تجلیل از سینماگران انجمن سینمای جوان، فعالان عرصه فیلم و عکس حوزه‌های علمیه، حوزه هنری و دفتر تبلیغات اسلامی از جمله برنامه‌هایی است که برای گرامیداشت روز ملی سینما در نظر گرفته شده است.
 
وی با اشاره به زمان اکران فیلم محمد رسول‌الله برای هنرمندان، بیان کرد: روز 20 شهریور، هنرمندان به همراه خانواده‌هایشان در سینما تربیت به تماشای فیلم محمد رسول‌الله نشستند.
 
دانشی زمان بازدید از لوکیشن فیلم محمد رسول الله را 22 شهریور ماه ذکر کرد و گفت: 120 نفر از هنرمندان برای بازدید از لوکیشن این فیلم که در نزدیکی شهر قم است اعلام آمادگی کردند.
 
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در بخش پایانی سخنان خویش با اشاره به اکران فیلم محمد رسول الله در قم بیان کرد: این فیلم در مدت زمان 16 روز اکران که در دو سینمای استان قم با سه سالن صورت گرفت، توانست گوی سبقت را از تمام فیلم‌هایی که در 6 ماه نخست سال جاری اکران شده بود ربوده و با 20 هزار بازدید 150 میلیون تومان فروش داشته باشد.
 

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۵۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
150 میلیون تومن نوشتید بعد اشتباه تیتر زدید 1 و نیم میلیاردی

اصلاح کنید.