سرپرست روابط عمومي شرکت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران گفت: اين شرکت امسال در 11 بخش مورد نياز صنعت نفت به خودکفايي کامل رسيده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ساسان حبيبي نژاد، افزود: اين صنعت در ساخت لايبرينت سيل، اورفيس پليت، صفحه کاهنده فشار، تعمير و تنظيم انواع شيرآلات، چرخ‌دنده و استرينر براي پمپ 30 هزار بشکه به خودکفايي رسيده است.

وي بيان کرد: ساخت قطعات اساسي اين صنعت از سوي متخصصان داخلي اين شرکت براي مقابله با تحريم‌ها و جلوگيري از وابستگي به شرکت‌هاي خارجي صورت گرفته است.

حبيبي نژاد افزود: با توجه به توانمندي‌هاي کشور ايران در زمينه صنعت، معدن، نفت و گاز و صنايع پايين‌دستي آن، تحريم‌ها هيچ وقت کارساز نشده است.

وي اظهار داشت: استفاده از خدمات متخصصان داخلي از افتخارات شرکت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران است.

حبيبي نژاد يکي از قطعات اساسي ساخته شده از سوي متخصصان اين شرکت را لابيرنت عنوان کرد و افزود: اين قطعه يکي از انواع نشت بندها است که در صنعت نفت براي جلوگيري از نشت سيالات نفت و گاز، به منطقه کم‌فشار از محل بين قطعات گردنده و ثابت در نظر گرفته مي‌شود.

وي اظهار داشت: ساخت صافي ورودي تلمبه از ديگر اقدامات متخصصان شرکت نفت و گاز گچساران است که اين قطعه يکي از انواع صافي‌هاست که در قسمت ورودي کمپرسورها و پمپ‌ها جهت جلوگيري از ورود اجسام و ذرات نسبتا درشت به درون آن‌ها به کار مي‌رود.

انتهای پیام /س
برچسب ها: خودکفایی ، صنعت ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.