همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) موسسه بوستان کتاب در موضوع ازدواج، همسر گزینی و تشکیل خانواده، بیش از ۲۰ عنوان کتاب را چاپ و منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران قم؛ مدیر روابط عمومی موسسه بوستان کتاب قم محدثی اظهار داشت: با توجه به  فرارسیدن  سالروز ازدواج فرخندۀ حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) موسسه بوستان کتاب در موضوع ازدواج، همسر گزینی و تشکیل خانواده، تا کنون بیش از 20  عنوان کتاب ارزنده و کاربردی را چاپ و منتشر کرده است.
 
محدثی تصریح کرد: نقش آگاهی جوانان در انتخاب همسر از مهمترین گزینه های انتخاب درست است که  بخشی از این آگاهی ها از طریق فرهنگ خانواده ها و تجربیات والدین، بخشی با الگو قراردادن زندگی های موفق و بخشی نیز، با مطالعه کتب سودمند و استفاده از نظریات بزرگان، کارشناسان و روانشناسان به دست می آید.
 
وی افزود: خوشبختانه الگوهای خوب و مفیدی با موضوع سبک زندگی و ازدواج اسلامی در جامعه در قالب نشر کتب سودمند با رویکرد دینی و روانشناسی، انجام کارهای فرهنگی همراه با خلاقیت و بیانی شیوا و روان به رشته تحریر در آمده است که موسسه  بوستان کتاب، نیز در این زمینه  آثار ارزشمندی در زمینه ازدواج چاپ و منتشر نموده است.
 
مدیر روابط عمومی موسسه بوستان کتاب اظهار داشت: ازدواج ،موانع و راه حل ها، جوان و همسرگزيني، همسرداری به قلم آیت الله ابراهیم امینی - جوانان و انتخاب همسر به نوسیندگی علی اكبر مظاهری - چهل درس زندگی برای زنان و شوهران تالیف سیدمحمدرضا طباطبائی -روش همسرگزيني قلم  مهدی رفیعی موحد-الفبای زندگی تالیف  جواد محدثی  از جمله آثار مؤسس هبوستان کتاب با موضوع ازدواج می باشد که به بازار کتاب عرضه شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: کفویت در ازدواج: بررسی تطبیقی هم شانی و کفائت در ازدواج از نگاه فقه و حقوق تالیف علی هدایتی - احكام خانواده نوسیندگی  عبدالرحیم موگهی- بایسته های زناشویی به قلم  ابوالفضل هدایتی فخر داود - احكام روابط زن و مرد و مسائل اجتماعى آن تالیف  سیّد مسعود معصومی- ازدواج با بیگانگان به قلم محمد ابراهیمی و ازدواج با غیر مسلمانان نوشته محمدرضا جباران از دیگر آثاری است که با موضوع ازدواج به قلم تحریر در آمده است.
 
محدثی  اظهار داشت: علاقه‌مندان  کتاب جهت تهیه و مطالعه این آثار  می‌توانند با مراجعه به سایت www.bustaneketab.com  و خرید اینترنتی،  از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: قم ، چاپ و نشر ، کتاب ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.