مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت : از هزار و 850 پایگاه در سراسر استان ،250 پایگاه ثابت و 120پایگاه سیار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، وحید میرزایی در جمع خبرنگاران افزود : در این راستا 250مسجد ، هزار و 100مدرسه ،70پایگاه بسیج و 60پایگاه در مراکز نیکوکاری ایجاد خواهد شد تا بتوانیم بخشی از هزینه های دوران تحصیل دانش آموزان بی بضاعت را تأمین کنیم .

وی خاطر نشان کرد : در شهر کرمان نیز 175پایگاه مستقر خواهد شد که امسال در کنار این پایگاهها غرفه هایی که لوازم التحریردانش آموزان را با نوشت افزارهای اسلامی و با 20در صد تخفیف دایر خواهیم کرد که 10درصد در آمد حاصل از آن به جشن عاطفه ها کمک می شود

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها 26و 27شهریور برگزار می شود تصریح کرد : امسا ل این جشن را در دو مرحله انجام خواهیم داد قبل از بازگشایی مدارس و 8مهر هم جشن عاطفه ها را در مدارس شهر کرمان برگزار خواهیم کرد.

همچنین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت : شهروندان می توانند از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی کمیته امداد کمک های نقدی خود را برای نیازمندان واقعی در زمینه های مختلف انجام دهند.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.