سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: هرچند در دیدار با ایتالیا 3 بر صفر برنده شدیم اما نباید فراموش کرد که این دیدار نفس‌گیری بود.

جان اسپرو: در بازی نفس گیری به پیروزی رسیدیمبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جان اسپرو پس از کسب چهارمین پیروزی پیاپی تیم ملی آمریکا در رقابت های جام جهانی والیبال درباره دیدار تیمش با ایتالیا گفت: هر چند در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر برنده شدیم، اما باید اعرتاف کنم که بازی نزدیکی بود.

وی ادامه داد: دیدار با ایتالیا مانند یک فینال بود. دیداری که هم از کیفیت بالایی برخوردار بود و هم رقابتی نفس گیر از آب درامد.

جان اسپرو افزود: تیم من در حمله و دفاع نسبت به مسابقات قبلی خود بسیار خوب عمل کرد. من از عملکرد بازیکنانم کاملا رضایت دارم. از حالا باید به بازی بعدی خود فکر کنیم و این پیروزی را فراموش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر درست سوم پیروزی نمی شدیم به داوران اعتراض می کردیم. زیرا ایتالیایی‌ها در ست سوم 7 تعویض انجام دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا اضافه کرد: رقابت‌های جام جهانی یک چالش بزرگ بین همه تیم‌هاست. بباید در نظر داشته باشیم که همه حریفان را جدی بگیریم و در همه مسابقات از تمرکز خوبی برخوردار باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار