در آیین اختتامیه اولین کنگره بین المللی و بیست و دومین کنگره کشوری فیزیولوژی و فارماکولوژی که در کاشان برگزار گردید، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان میزبان کنگره بعدی انتخاب شد.

برگزاری بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی کشور در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ معاون تحقیقات و فن آوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: کنگره علمی فیزیولوژی و فارماکولوژی از جمله مهترین رویدادهای علمی کشور است که هر 2 سال یکبار برگزار می شود.

هوشنگ رفیقدوست با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره های علمی در ارتقاء جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه بیان کرد؛ وجود توانمندی های تخصصی و از جمله حضور اعضاء هیات علمی، وجود 9 مرکز تحقیقات، برخورداری از آزمایشگاه های مجهز تحقیقاتی و پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و Ph.D از جمله مهمترین دلایل موفقیت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در کسب امتیاز میزبانی این کنگره علمی بوده است .

وی افزود: حمایت های رییس دانشگاه به همراه اقدام به موقع و هماهنگ گروه های آموزشی فیزیولوژی و فارماکولوژی در معرفی توانمندی های علمی و جاذبه های گردشگری استان سیستان و بلوچستان نیز به کسب این موفقیت کمک کرده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.