دبير ستاد عالي نظارت و ارزيابي كانون‌هاي فرنگي هنري مساجد كشور گفت: بايد از ظرفيت مساجد براي نجات شريعت استفاده كرد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمين سليماني در جمع خواهران فعال كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد10استان كشوردرمشهد افزود: همه انبياي الهي افتخارشان ارتباط با مسجد بوده است.

وي با بیان اینکه اعضاي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد محل آمد و رفتشان مسجد است افزود: بايد اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قدر اين زمان‌ها و موقعيت را بدانند،

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اظهار داشت: مسجد مهم‌ترين ايستگاه اوج گرفتن انسان در مسير زندگي است كه هر فرد عمر و زندگي خود را صرف آن كند ضرر نخواهد كرد.

دبير ستاد عالي نظارت و ارزيابي كانون‌هاي فرنگي هنري مساجد كشور تصریح کرد: مسجد خانه و پاگاه ذكر و محل رفت و آمد بهترين قشر جامعه يعني جوانان و نوجوانان است.

حجت‌الاسلام والمسلمين سليماني گفت: جايگاه بانوان فعال كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد جايگاه بانوان بزرگ دين است.

وي با اشاره به اینکه سعي كنيد ارتباط خود را با مسجد و كانون‌ها حفظ كنيد، افزود: انسان‌هاي موحد و بزرگ همواره راضي به رضاي خداوند هستند.

دبير ستاد عالي نظارت و ارزيابي كانون‌هاي فرنگي هنري مساجد كشور با بیان اینکه امام رضا(علیه‌السلام) سريع‌الرضا است و روحيه رضايت و تسليم يكي از بهترين هداياي امام به زائرانش است، خاطرنشان کرد: حضور در محضر امام رضا(علیه‌السلام) توفيق بالايي است كه بايد از اين فرصت حداكثر بهره را ببريد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.