بداغی: هیچ میزان سنجشی برای ارنج بازیکنانم نداشتم

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: با توجه به پتانسیل بالایی که در کشور داریم امیدوارم به جایگاه واقعی برسیم و این منوط به این است که شرایط مطلوب فراهم شود.

فریبا بداغی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان  در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت :امیدوارم بتوانیم در کاراته بانوان با توجه به پتانسیل بالایی که در کشور داریم به جایگاه واقعی برسیم و این منوط به این است که همه شرایط مطلوب برای ورزشکاران این رشته، فراهم شود تا ملی پوشان با حضور در تورنمنت های بین المللی و اردوهای مشترک، آن قدر در جریان مسابقه قرار گیرند که در هر شرایطی و برابر هر حریف قدری بتوانند ارزشهای فنی خود را نشان دهند و برای کشور افتخارآفرینی کنند حالا چه من باشم چه مربی دیگری . 
وی ادامه داد : به دلیل اینکه بازیهای تدارکاتی نداشتیم من هیچ میزان سنجشی برای ارنج بازیکنانم تا قبل از ژاپن نداشتم اما با این حال خدا را شاکرم چرا که در کل نتیجه بدی نگرفتیم . 
بداغی افزود : از ابتدا نیز می دانستم و گفته بودم که میدان ژاپن خیلی سخت است، بهرحال میزبانی ژاپن با بقیه تیم های آسیایی خیلی متفاوت است و کار همه تیم ها سخت بود . 
وی یادآور شد : به هرحال تیم بانوان با تغییرات وارد میدان شده بود و تعدادی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که میدان آسیایی را تجربه می کردند علاوه بر اینکه در بخش تیمی نیز ، من 2 بازیکن جدید در اختیار داشتم و تقریبآ 50 درصد تیم تغییر کرده بود.
من زمانی مسئولیت تیم را بر عهده گرفتم که یکسری تغییر و تحول در تیم ایجاد شده بود و به نوعی زمان را از دست داده بودیم و فکر می کنم بانوان در رقابت های آسیایی نتیجه بدی کسب نکردند ضمن اینکه در قرعه کشی نیز خوش شانس نبودیم البته قبول دارم که باید در هرصورت توان مبارزه با حریفان سخت را داشته باشیم امابرای آماده سازی زمان کم بود . 
بداغی تصریح داشت : تیم های دیگر خیلی خوب کار کرده بودند و سطح کیفی قابل قبولی از خود نشان دادند، از جمله چین تایپه که در فینال واقعآ ژاپن را به زحمت انداخت و و ژاپن نیز ، تیم سابق نبود و متحول شده بود ، همچنین تیم قزاقستان خیلی خوب بود.
مربی تیم ملی بانوان در پاسخ به این سوال که آیا در ژاپن با ناداوری روبرو شدید؟ گفت : در بخش بانوان و در بازیهای خودمان  با  ناداوری روبرو نشدیم هر چند می شود گفت داوران در مسابقاتی که خیلی حساس بود، به نوعی طرف کشور میزبان بودند اما ما با این مشکل برخورد نکردیم . 
وی در پایان از میزبانی ژاپنی ها یاد کرد و بیان داشت : میزبانی که در خور این مسابقات باشد را شاهد نبودیم اما ایرانی های مقیم ژاپن ما را تنها نگذاشتند و واقعآ هرکاری که از دستشان بر می آمد را انجام دادند.

انتهای پیام
برچسب ها: بداغی ، سنجش ، کاراته ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار