سمندر: صحبت‌های پناهی صحت ندارد/ پناهی زمان ریاستش چه گلی به سر کاراته زده است؟!

رئیس فدراسیون کاراته ایران گفت: صحبت‌های پناهی صحت ندارد و باید قانونی با این موضوع برخورد شود.

سمندر: صحبت‌های پناهی صحت ندارد/ پناهی رمان ریاستش چه گلی به سر کاراته زده است؟!
علیرضا سمندر در گفتگو با خبرنگار ورزشی حوزه کشتی ورزمی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم ملی کاراته کشورمان پس از شرکت در سیزدهمین دوره مسابقات در کشور ژاپن ، شهر یوکوهاما با 285 شرکت کننده از 23 کشور به روی تاتامی آمدند.

وی ادامه داد: ما از همان قهرمانان دوره قبل استفاده می‌کردیم ولی از اقبال به ما حریفان با تمام قوا حضور یافته و همچنین کشور‌هایی که در دوره های گذشته غایب بودند، این بار حضور داشتند.

سمندر افزود: سال‌های گذشته دیدارها و اردوی‌های تدارکاتی بسیاری داشتیم و بازیکنان‌ مبارزات خوبی را در تاتامی آسیایی به نمایش می گذاشتند.

وی ادامه داد: ما از لحاظ داوری هم خیلی ضرر کردیم و به گفته مربی تیم، داوران به شکایت ما که نزدیک به چهارده کارت بود هیچ‌گاه رسیدگی نکردند و همچنین خیلی ازآن‌ها را در مانیتورشان نمایش هم نداند.

رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: به طور کلی تیم‌های ما نتایج خوبی کسب کردند و توانستند با دو مدال طلا، چهار نقره و پنج برنز به کارشان پایان دهند.

سمندر در خصوص صحبت‌های پناهی درباره از دست دادن کرسی تیم ایران گفت: نمیدانم آقای پناهی در طول چهار سالی که عضو هیات ریسه بوده، چطور نمی‌داند فقط یک نفر می تواند‌ کاندیدا شود؟ آقای پناهی با طرح کردن این بحث می خواهد فدراسیون کاراته را به چالش بکشد و اصلا این آقا در زمان ریاست خود چه کار خوبی برای کاراته انجام داده که حالا ناراحت شده است؟! از نظر قانونی با اینگونه افرادی که این شایعات را بوجود می‌آورند باید برخورد شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: سمندر ، کاراته ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار