نایب رئیس هیئت تنیس روی‌ میز استان قم از اعزام تیم‌های دو رده سنی دختران قم به رقابت‌های قهرمانی کشور و مشخص شدن حریفان این دو تیم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نایب رئیس هیئت تنیس روی‌ میز استان قم آزاده مهدوی گفت: با توجه به اینکه اکثر استان‌ها برترین‌ دختر‌ان پینگ‌پنگ‌باز نخبه خود را به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌کنند ما نیز بهترین‌های این رشته را در دو رده سنی خردسالان و نونهالان اعزام کرده‌ایم.
 
 آزاده مهدوی با اشاره به برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی‌میز برای برگزاری این رقابت‌ها افزود: مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی دختران رده‌های سنی خردسالان و نونهالان دختر کشور از امروز به میزبانی هیئت تنیس روی‌میز استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
 
وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت تنیس روی‌میز قم هانیه عموئیان، ساره احمدی، سارا کراری و زهرا رضاخانی اعضای تیم اعزامی دختران خردسال و نونهال قم را تشکیل می‌دهند در حالی که این تیم به همراه فاطمه محقق مربی سخت‌کوش تنیس روی‌میز استان قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده است.
 
مهدوی خاطرنشان کرد: طبق اعلام فدراسیون تنیس روی میز کشورمان، مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان و خردسالان دختر با حضور 17 تیمی که تا به حال اعلام آمادگی کرده‌اند به صورت تیمی و انفرادی در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه برگزاری این رقابت‌ها تا بیستم شهریورماه ادامه می‌یابد، عنوان کرد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، بازی‌های خود را در مرحله مقدماتی در چهار گروه چهار و پنج تیمی برگزار می‌کنند و در پایان رقابت‌های گروهی تیم‌های اول و دوم هر گروه جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند.
 
نایب رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه رقابت‌های بخش تیمی از امروز آغاز می‌شود و پس از آن نیز مسابقات انفرادی به انجام خواهد رسید، ابراز کرد: رقابت‌های قهرمانی خردسالان و نونهالان کشور روز جمعه بیستم شهریورماه خاتمه می‌یابد.
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.