فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان فارس از کشف پرونده برداشت غیر مجاز از حساب فردی در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ مصطفي محمدي اظهار كرد: مردی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان فسا مدعي شد اخیرا متوجه شده است فردی ناشناس چندین بار از حساب بانكي وي برداشت غیرمجاز کرده است.

وي ادامه داد: با بررسي هاي فني مأموران پليس فتا مشخص شد طی سه ماه تعداد 386 تراکنش و برداشت به مبلغ 645 هزارتومان با استفاده از درگاه ussd یا تراکنش بانکی از طریق ارسال کد با استفاده از رمز دوم کارت عابربانک صورت گرفته است.

سرهنگ محمدي گفت: طی تلاشهای کارشناسان فنی پلیس فتا و بازجویی از مظنونین مشخص شد برداشت های غیرمجاز توسط دختر 16ساله این مرد صورت می گرفته است.

وي افزود: شاکی به علت نداشتن اطلاعات کافی درخصوص کار با عابربانک با در اختیار گذاشتن رمز دوم کارتش از دخترخود می خواهد که برایش شارژ بخرد و دختر با سوء استفاده از اعتماد پدر اقدام به چنین عمل غیرمجازی کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان فسا هشدار داد: شهروندان سعی کنند نحوه کار کردن با عابر بانک را آموزش ببینند تا نیاز نباشد برای انجام چنین اموری به همه اعتماد کنند و با چنین مشکلاتی برخورد کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: عامل ، تراکنش ، غیرمجاز ، دختر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.