نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی استان‌های خراسان ، با شرکت 350 نفر در 12 رشته و پنج گروه ورزشی به میزبانی شهرستان فردوس در خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ در مسابقات فوتسال این المپیاد فرهنگی ورزشی 12 تیم از استان‌های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی در 20 بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند که شهرستان خواف خراسان رضوی بر سکوی قهرمانی ایستاد و عماد نظام فردوس خراسان جنوبی و بانک کشاورزی فریمان خراسان رضوی به ترتیب مقام های دوم وسوم را کسب کردند.

در رشته شطرنج این دور از مسابقات نیز 30 نفر ورزشکار از شهرستان‌های کاشمر، شیروان، فریمان، سبزوار، تربت جام، بیرجند و فردوس در هفت دور به روش سوئیسی به رقابت پرداختند که مجتبی قلاسی مود از بیرجند عنوان قهرمانی را کسب کرد، ابوالفضل فرسادی از بیرجند رتبه دوم را کسب کرد و میلاد مشرقی‌مقدم از بیرجند مقام سوم را از آن خود کرد.

همچنین درمسابقات تیراندازی ، در بخش تیمی آکادمی عمام نظام فردوس خراسان جنوبی قهرمان شد، هیئت تیراندازی بیرجند نایب قهرمان ونیروی انتظامی فردوس رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش انفرادی نیز سید مجتبی رهی از فردوس مقام نخست را کسب کرد، علیرضا اکبری دوم شد و سید مجتبی متولی از بیرجند در جایگاه سوم ایستاد.

مسابقات رشته بدمینتون این المپیاد فرهنگی ورزشی که به صورت انفرادی و دوبل برگزار شد، پس از انجام 28 بازی در رشته انفرادی سعید بابیانی رتبه نخست را کسب کرد، محمد جواد غریب از مشهد بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و عرفان لامکانی از نیشابور سوم شد.

در رشته دوبل نیز پس از 14 بازی تیم سعید بابیانی و محمد علوی قهرمان شدند، تیم محمد جواد غریب و محمد باقر تنهایی نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.