سه نمایش «گل و قداره»، «وقت ناهار» و «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» در دور جدید اجراهای این مجموعه به روی صحنه می‌روند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نمایش‌خانه‌ی ایران‌شهر، سه نمایش «گل و قداره» به کارگردانی بهزاد فراهانی، «وقت ناهار» به کارگردانی رضا بهار وند و «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» به کارگردانی احسان فلاحت پیشه در دور جدید اجراهای این مجموعه به روی صحنه می‌روند.

نمایش «گل و قداره» با برداشتی آزاد از داستان داش آکل اثر صادق هدایت است که با نگاهی نو به زندگی مادری پرداخته است که پس از مرگ شوهر از سرگذشتش و ماجراهای خواستگارهای دیگرش که آکل و کاکا بودند، برای مرجان، دخترش تعریف می‌کند در این نمایش بهزاد فراهانی در نقش آکل، نقی سیف جمالی در نقش اسحاق، امیرمهدی کیا در نقش آقابزرگ، نورالدین جوادیان، سیاوش چراغی پور، مریم رحیمی، محسن بهرامی، کامیار محبی و ایوب محمود نیا.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به: فخری سلیمی دستیار کارگردان، شهرام نجاتی سرپرست گروه موسیقی، اصغر فریدی ماسوله، طراح حرکات موزون، نورایر ناظاریان طراح صحنه و الناز یوسفی منشی صحنه نام برد. نمایش «گل و قداره» هرروز به‌غیراز شنبه‌ها ساعت 20:30 در نمایش‌خانه‌ی ایران‌شهر سالن سمندریان به روی صحنه می‌رود.

«وقت ناهار» نمایش دیگری است که در دور جدید اجراهای نمایش‌خانه‌ی ایران‌شهر به روی صحنه می‌رود، کارگردان این نمایش رضا بهاروند است، نمایشی  که بیانگر روزمرگی خانواده‌ای است که آن‌قدر درگیر تکنولوژی‌های جدید شده اندکه حتی برای یک‌»وقت ناهار» نیز فرصت باهم بودند را ندارند در این نمایش محمد قدس تهیه‌کننده، نیایش بهمنیه مترجم، ندا فرجی طراح لباس، کیمیا اشرفی طراح گرافیک، بهار بهمنیه طراح لوگو، احسان جابری و آسمان روشن عکاس، حسین شاهیوند دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مهان راد منشی صحنه، مژگان نظری مدیر صحنه، مهناز کرباسچیان مدیر اجرا، علیرضا حسینی و فرید حسینی روابط عمومی، مرجان شرهان  تبلیغات و پیمان یاحقی مشاوره رسانه‌ای گروه هستند. نمایش وقت ناهار هرروز ساعت 19 در نمایش‌خانه‌ی ایرانشهر در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می‌رود.

هم‌چنین نمایش «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» نیز به کارگردانی احسان فلاحت پبشه سومین نمایشی است که در اجرهای شهریور و مهر نمایش‌خانه‌ی ایران‌شهر به روی صحنه خواهد رفت این نمایش 26 سال پیش توسط حمید سمندریان به روی صحنه رفته بود و حال احسان فلاحت پیشه آن را کارگردانی می‌کند، صادق ملکی، آرش فلاحت پیشه، محمدرضا مالکی، مهدی نصرتی و آرزو نبوت بازیگران این آن هستند و قرار است در سالن استاد ناظرزاده کرمانی نمایش‌خانه‌ی ایران‌شهر به روی صحنه برود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.