بانوی هلندی:

از عظمت وشکوه حضرت فاطمه معصومه (س) شگفت زده ام

بانوی هلندی با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) می گوید: ازعظمت وشکوه این حرم متحیر شده ودر اینجا به زن بودن خودم افتخار می کنم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  عصمت وکرامت حضرت معصومه به گونه ای زبان زد خاص وعام است که حتی بانویی از غرب جهان در مقام ومنزلتت چنین می گوید: چندین کتاب در مورد اسلام وشیعه خوانده ام وشنیده بودم، آرامگاه بانویی در ایران است که مردم روزانه آن را عبادت می کنند وبرای طلب حاجات خود دور حرم او گرد می آیند وهیچ کس دست خالی از حرمش بیرون نمی رود اما هیچگاه فکرنمی کردم اینقدر عظمت وشکوه داشته باشد.
 
خانم ریخت بندیگست به همراه همسرش به عنوان توریست به ایران آمده بودند وبعداز رفتن به شیراز وحضور در شاهچراغ به قم آمده اند تا بانویی را زیارت کنند که از عصمت وعظمتش بسیار شنیده بود و آمده اند تا با چشم خود این جلال و شکوه را ببینند.
 
بانویی که الگویی بی بدیل درطهارت وپاک دامنی و اسوه ای بی همتا در عفت وپاکی است و آوازه کرامتش در دستگیری از دردمندان، جهان وجهانیان را مجذوب خود کرده است. اینگونه دنیا را مجذوب خود ساخته است
 
وی گفت: در هلند معلم هستم وچندین دانش آموز محجبه ایرانی دارم که از نوع پوشش وحجاب آنها شگفت زده شده ام از آنها که پرسیده ام از بانویی گفتند که در حجاب وعفت اسوه والگویی برای دختران مسلمان شده است.
 
وی افزود: در هلند، شیعیان وایرانیان را تروریست معرفی می کنند اما من در اینجا می گویم که فرهنگ واخلاق ایرانی ها را تحسین می کنم ووقتی می بینم مرقد بانویی اینجا اینقدر شکوه و اقتدار دارد وآن را احترام می کنند به زن بودن خودم افتخار می کنم.  
 
وی درمورد حجاب وپوشش زنان مسلمان می گوید: این پوشش در واقع نوعی احترام به زن است وزنان ودختران ایرانی هم قدر میزبانی حضرت معصومه  سلام الله علیها را بدانند وهم به حجاب خود افتخار کنند.
 
 ای بانوی بانوان، صحن وسرایت پایگاه دفاع از حیا وحجاب است ودر ترویج عصمت وپاکدامنی خانه ات بر آفاق قم طنین دارد.
 
مهر ومحبت را از مادرت فاطمه (س) به ارث برده ای چنانچه هر دل شکسته ای، هق هق دل تنگی اش را بر شانه های صبور تو سر می دهد وهر غریبی در جوار بارگاه تو آرام می گیرد.
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: قم ، بانوی ، هلندی ، زائر ، حرم ، حضرت ، معصومه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.