معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، از آغاز ثبت‌نام چهاردهمین آزمون قرآن و عترت از ۱۶ شهریورماه همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،امجد افصحی، گفت: ثبت‌نام چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از 16 شهریور آغاز شده و تا 20 مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: رشته‌های اصلی سراسری قرآن و عترت در رشته‌های حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن، تدبر در قرآن و ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه بوده که در هریک از این رشته‌های اصلی، گرایش‌های مختلف تعریف شده است و در کل 15 رشته در این آزمون برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه این آزمون به صورت سراسری همزمان با 22 آبان سال جاری برگزار می‌شود، بیان کرد: علاقه مندان به ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتیhttp://www.quranedu.ir/ جهت شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه مجری آزمون در هر شهرستان یک مؤسسه قرآنی مورد تأیید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، بیان کرد: تمامی فرآیند اجرای این آزمون با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: در راستای جلوگیری از ازدحام ثبت نام در روزهای آخر، خرید سریال این آزمون در 20 روز اول ثبت نام به نسبت 15 روز دوم ارزان تر و با قیمت کمتر عرضه شده است

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.