مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: صعود سراسری کوهنوردی بانوان کشور با حضور 150 کوهنورداز 10 استان در سنندج برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حامد جولایی، در حاشیه دیدار با ورزشکاران کردستانی گفت: صعود سراسری کوهنوردی بانوان کشور به مدت یک روز با حضور استان‌های شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

وی افزود: این صعود سراسری با حضور 150 کوهنورد در روز جمعه 20 شهریورماه انجام می‌گیرد و کوهنوردان شرکت کننده مسیرهای مشخص‌شده را خواهند پیمود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: کوهنوردان با عبور از مسیرهای آبیدر کوچک و بزرگ به صعود خود پایان خواهند داد و در مراسم اختتامیه در خضرزنده حضور پیدا می‌کنند.

وی در ادامه گفت:صعود سراسری کوهنوردی بانوان با حضور استان‌های خوزستان، هرمزگان، آذربایجان‌شرقی، یزد، کرمانشاه، ایلام، سمنان، تهران، بوشهر و استان کردستان برگزار می‌شود.

جولایی افزود: مراسم اختتامیه این صعود با حضور نائب رئیس فدراسیون و مسئولان استان برگزار و در پایان به همه شرکت‌کنندگان، حکم صعود از سوی فدراسیون اعطا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در پایان گفت: تیم‌های شرکت‌کننده با پنج ورزشکار و یک سرپرست در این صعود حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.