جنجال طرفداران مالزی در برابر تیم ملی فوتبال عربستان

در دیدار دو تیم مالزی و عربستان که در ورزشگاه شاه عالم سلانگور مالزی برگزار شد، هواداران مالزیایی، خبرنگاران عربستانی را کتک زدند و باعث توقف بازی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، دیدار دو تیم مالزی و عربستان که شب گذشته در ورزشگاه  شاه عالم شهر سلانگور‌ مالزی برگزار شد در دقیقه 89 به علت هجوم طرفداران مالزیایی به زمین بازی متوقف شد، اما این حرکت هواداران مالزیایی پس از شکست 10 بر صفر هفته پیششان مقابل امارات برنامه ریزی شده بود و حتی پس از آن دیدار سرمربی این تیم از سمت خود استعفا کرد و  خیری جمال الدین وزیر ورزش و جوانان این کشور تهدید به تعلیق این رشته پرطرفدار کرد.

 هواداران که پس از شکست 10 بر صفر مقابل امارات به امید پیروزی به ورزشگاه شاه عالم آمده بودند،  اما نتوانسته‌اند تا پایان بازی خشم خود را کنترل کنند و در دقیقه 88  با پرتاب مواد آتش زا و  هجوم به زمین بازی باعث متوقف شدن بازی این دو تیم شدند.

 ابتدا مالزی در دقیقه 71 با گل شفیق رحیم از حریف خود پیش افتاد اما این عربستان بود که با یک بازگشت به بازی توانست در دقایق 73 و 76 با گل‌های  تیسیر الجاسم و محمد السهلاوی بازی را به سودی خود در بیاورند و باعث هرج و مرج هواداران تیم بازنده در زمین شدند.

 حتی پس از بازی هم تماشاگر نماها به طرفداران عربستان حمله کردند و خارج از ورزشگاه آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 همچنین این برای نخستین بار نیست که هواداران مالزیایی همچنین حرکتی را از  خود به نمایش می گذارند و حتی در سال 2013 نیز در دیدار با فیلیپین، 10 نفر به زد و خورد با یکدیگر پرداختند که باعث توققی چند دقیقه‌ای در آن دیدار نیز شدند.

 انتظار می‌رود پس از شکایت فدراسیون فوتبال عربستان به فیفا این مرجع قانونی فوتبال، فدراسیون مالزی را حتی تعلیق نیز کند.

 پس از پایان دیدار این دو تیم، یازده نفر  دستگیر شدند و رئیس فدراسیون مالزی اعلام کرد با این افراد به شدت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار