محبوبه معراجی‌پور نویسنده کتاب «عباس دست‌طلا» گفت: کتاب «عباس دست‌طلا» مورد تایید رهبری قرار گرفته و ایشان این کتاب را خوب ارزیابی کردند.

محبوبه معراجی‌پور نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محتوای کتاب «عباس دست‌طلا» اظهار داشت: محتوای این کتاب اقتصاد مقاومتی و جریان مربوط به هشت سال دفاع مقدس بوده که دنیا ما را همه جوره تحریم کرده بود اما در این میان مردم خوب و مومن ما تحت فرمان حضرت امام خمینی (ره) در برابر فشارهای غرب و شرق ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: «عباس دست‌طلا» یک گل‌گیر درست کن و صاف‌کار بود که در جبهه به تعمییر ماشین‌های خراب و ترکش‌خورده می‌پرداخت و همچنین ماشینی نبود که به دست عباس تعمیر نشود.

معراجی‌پور ادامه داد: در واقع کتاب «عباس دست‌طلا» شور و حماسه زندگی، مقاومت و جهاد مردم را نشان می‌دهد که این زندگی فقط مربوط به هشت سال دفاع مقدس نبوده و به دفعات مختلف به نقش مردم مومن و پای کار در گذراندن امور کشور اشاره شده است.

این نویسنده با بیان اینکه مقام معظم رهبری از کتابم تعریف کرده است، افزود: استقبال مردم از این کتاب به قدری بود که در نمایشگاه عنوان پرفروش‌ترین را به خود اختصاص داد و از سراسر کشور مردم و نویسندگان بابت نگارش این کتاب از من تقدیر و تشکر کردند.

وی اظهار داشت: نوشتن این کتاب به پیشنهاد سردار مشایخی بود که از من خواست تا زندگی‌نامه حاج‌ عباس علی باقری را معروف به عباس دست‌طلا را عهده‌دار شوم. کار این کتاب شش ماه طول کشید و من آن را پنج بار بازنویسی کرده‌ام.

معراجی‌پور تاکید کرد: کتاب «عباس دست‌طلا» به وسیله انتشارات فاتحان در 270 صفحه و در تیراژ 2000 نسخه به رشته تحریر درآمده است. تمامی مردم ایران از پیر و جوان زن و مرد برای جبهه کار می‌کردند و همه از جان و مال گذشته و بسیار همدل و همزبان بودند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار