انتشارات معارف کتاب تفسیر سوره قدر که برگرفته از اسما حسنی است را به زودی چاپ می‌کند.

مرتضی عابدینی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به کتاب تفسیر سوره قدر اظهار داشت: این کتاب تفسیر کامل سوره قدر برگرفته از کتاب اسما الحسنی بوده که در نگارش این کتاب سعی شده است که جملات ساده و روان به رشته تحریر در بیاید.

وی بیان کرد:انتشارات معارف قرار است این کتاب را در چهار صد صفحه و با تیراژ هشت صد نسخه به چاپ برساند.

عابدینی افزود: این کتاب مطالبش با یک نگاه خاص به مسائل و با رویکرد قرآنی که در سوره مبارکه قدر خداوند نازل کرده، استخراج شده است.

وی گفت: نوشتن این کتاب در حدود دو سال به طول انجامید و سعی شده است که مطالب به صورت روان و در عین حال از کتاب اسما الحسنی به صورت کامل برگردانده شود.

کتاب در جستجوی قدر برای بار سوم منتشر شد

عابدینی با اشاره به محتوای کتاب «در جستجوی سوره قدر» اظهار داشت: این کتاب بخشی از تفسیر سوره قدر کتاب اسما الحسنی است که مستقلا به ویژگی‌های شب قدر و ابعاد و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

وی بیان کرد: هدف از نگارش این کتاب ترویج و تبلیغ معارف دین و همچنین آشنا کردن مردم با عظمت و معارف و اعمال شب قدر است.

عابدینی افزود: در این کتاب یک سری نوآوری علمی در رابطه خاصیت اعمال شب قدر بر اساس روایات اهل شیعه دسته‌بندی شده است.

وی تصریح کرد: مخاطبین این کتاب عموم مردم و به خصوص جوانان هستند و این کتاب برنامه یک ساله بشر را از فردای شب قدر با دقت تمام تبیین کرده است.

عابدینی  گفت:‌ این کتاب را نیز  انتشارات معارف برای سومین بار در تیراژ دوهزار نسخه و در چهارصد صفحه به چاپ می‌رساند.

چاپ «تسنیم» مجموعه بیانات حضرت آیت‌الله جوادی آملی

عابدینی با اشاره به کتاب «تفسیر تسنیم» اظهار داشت: کتاب «تفسیر تسنیم» مجموعه بیانات حضرت آیت‌الله جوادی آملی من باب تفسیر سوره آل عمران جمع‌آوری و در چهار جلد به رشته تحریر درآمده است.

وی بیان کرد: نگارش این کتاب چهار جلدی سه سال به طول انجامید و هدف نویسنده از این کار نشر معارف و ترویج فرهنگی قرآنی در بین مردم و به خصوص جوانان علاقمند به علوم قرآنی و حوزوی است.

عابدینی افزود: این کتاب برای چندمین بار در تیراژ 5000 نسخه به وسیله انتشارات معارف و در چهارصد صفحه به رشته تحریر درآمده است.

وی در پایان گفت: نثر روان و ساده در تفسیر سوره آل عمران برای استفاده عموم جامعه و همچنین طلاب عزیز، این کتاب به رشته تحریر درآمده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار