هفته گذشته تیم هندبال هپکواراک به دلیل مشکلات مالی از لیگ برتر انصراف داد اما در چند روز اخیر دوباره به لیگ برت برگشت و لیگ امسال حضوردارد.

علی‌اصغر احمدی، سرپرست تیم هپکواراک در این خصوص در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  به دلیل شرایط مشکلات مالی بوجودآمده و با توجه به اینکه تیم هپکواراک تنها تیم لیگ برتری استان است و هیچگونه حمایت مالی از سوی مسئولان هپکو نشده به ناچارانصراف دادیم.

سرپرست تیم در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخشی از هپکوبه به بخش خصوصی واگذار شده که با وجود این مطلب نیز از سوی شهرداری و شورای شهر حمایت نشدیم.رضایی به عنوان سرمربی تیم و مدیر منابع انسانی شرکت از بازکنانش حمایت کاری به عمل آورد آنها قرارداد کاری دارند اما هندبالیست‌ها هیچ‌گونه قراردادی در خصوص قرارداد مالی با تیم ندارد.

احمدی در ادامه گفت: به علت حمایت و به علت پیگیری‌های نماینده شهر استانداری و رئیس و دبیر فدراسیون هندبال هپکواراک بار دیگر به لیگ برتر برگشت.

وی در خصوص تمرینات تیم گفت: تیم تمرینات خود را یک هفته‌ای است شروع کرده و امیدواریم در لیگ امسال باقی بمانیم و در صورت شرایط حاد‌مورد حمایت مالی مدیران ارشد شهر قرار بگیریم.

ایرج رضایی سرمربی تیم هپکواراک نیز در خصوص انصراف این تیم در لیگ برتر گفت: با عوامل و مشکلات مالی صلاح به انصراف دیدیم اما خوشبختانه با پیگیری مسئولان استان توانستیم مشکلات بوجود امده را تا حدودی برطرف کرده و در لیگ امسال بمانیم.

وی در خصوص تیم تصریح کرد: احساس می‌کنیم به علت مشکلات ‌بوجودآمده کمی عقب افتادیم اما با تلاش آنها را برطرف کرده و به تمرینات خود ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم هپکواراک افزود: به دلیل مشکلات مالی پیش آمده از فدراسیون خواستار تغییر تاریخ برگزاری لیگ شدیم که مقدور نشد و از قبل برنامه‌ریزی‌ها انجام شده بود.

لیگ امسال را به سختی شروع می کنیم و امیدوارم کم کم مشکلات تیم و بازیکنان رفع شود.

شایان ذکر است تیم هندبال هپکواراک سال گذشته در سکوی هفتم لیگ برتر قرار داشت که شهر اراک نیز یکی از شهرهای هندبالی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار