مشاور معاون رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ یک از قوانین نوشته شده در زمینه تعاونی‌ها بدون کاربرد نیست،‌ عنوان کرد: با توجه به کاربردی بودن قوانین در این عرصه باید از آنها به صورت مطلوب بهره ببریم.

به گزارش به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: سید کاظم دلخوش عصر امروز در جشنواره تقدیر از تعاونی‌های برتر، تصویب قانون تعاونی‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: این قانون براساس منویات رهبر معظم انقلاب تصویب شده و می‌توانم بگویم که تعاونی‌ها در اجرای قانون به موفقیت 95 درصدی رسیده‌اند.

مشاور معاون رئیس جمهور با اشاره به ضعف مدیریتی در کشور افزود: برخی مشکلات از گذشته وجود دارد که به همین دلیل، بخش تعاون را نمی‌توانند قبول کنند، ولی در قم چنین مسئله‌ای وجود ندارد و ما باید از توجه و اهتمامی که به این بخش وجود دارد، به عنوان یک ظرفیت و فرصت بهره ببریم.

وی با اشاه به قوانین تعاونی ها اظهار کرد:  هیچ یک از قوانین نوشته شده در زمینه تعاونی‌ها بدون کاربرد نیست و باید از آنها به صورت مطلوب بهره ببریم.

دلخوش کنار گذاشتن اختلافات اتاق های تعاونی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد:  در صورتی که اتاق‌های تعاون پیشنهادات خود را بر اساس قانون برنامه ششم ارائه کنند، کار گروه ویژه در استان‌ها تشکیل و حق تعاونی‌ها ارائه شده و جایگاه آنها در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه واردات بایدمدیریت شود گفت: بخش تعاون می‌تواند در این عرصه بسیار فعالانه عمل کند تا بتوانیم صادرات مناسب و واردات مطلوب داشته باشیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.