فاز توهم زا در اصفهان + مصاحبه

مسئولان وزارت ورزش و جوانان به سراغ ساخت فاز دوم ورزشگاه نقش جهان رفتند در حالیکه فاز اول هنوز به اتمام نرسیده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت ورزش و جوانان خبر از آغاز احداث فاز دوم ورزشگاه تاریخی نقش جهان داد، ورزشگاهی که بازسازی فاز اول آن هنوز به اتمام نرسیده است. البته فاز نخست این ورزشگاه در سال 1381 افتتاح شد و تا سال 1386 بازی‌های خانگی سپاهان در این ورزشگاه برگزار شد، اما در سال 1386 این ورزشگاه برای استانداردسازی و تکمیل وارد غاز جدیدی شد.

در حال حاضر هشت سال بعد از تعطیلی ورزشگاه خبر از آغاز احداث فاز دوم ورزشگاه به گوش می رسد، در حالیکه فاز اول ورزشگاه هنوز در حال ساخت است.

فاز توهم زا در اصفهان

به نظر می‌رسد مسئولان از تکمیل فاز اول این ورزشگاه ناامید شده و تصمیم گرفتند از فاز دوم شروع کنند! احتمالا اگر احداث این فاز هم سخت باشد به سراغ فاز سوم می‌روند.

طرح ورزشگاه نقش جهان در سال 1367 تعریف و کلنگ آن در سال 1368 زده شد.

از سال 1393 پروژه ساخت این استادیوم برای تکمیل و بهره برداری توط وزارت ورزش و جوانان به مجتمع فولاد مبارکه واگذار شد. مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه گفته که این ورزشگاه در ابتدای سال 95 به بهره‌برداری خواهد رسید.

فاز توهم زا در اصفهان


محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان درباره این موضوع اظهار کرد: پروژه ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان داره به قوت خودش ادامه پیدا می‌کند. بیشتر تمرکزمان روی عملیات فاز 2 است چون فاز نخست زودتر ساخته شده،

سلطان حسینی درباره اینکه چگونه با تکمیل نشدن پروژه فاز یک، مسئولان این ورزشگاه به دنبال ساخت فاز 2 افتادند گفت: تصور کنید می خواهید یک ساختمان 2 طبقه بسازید. آیا شما ابتدا طبقه اول را می‌سازید و بعد طبقه‌ی دوم را، یا اینکه هم زمان این دو طبقه را تکمیل می‌کنید؟

فاز توهم زا در اصفهان

مسلم است که دو طبقه‌ی این ساختمان باید همزمان ساخته شود. الان جریان ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان همین گونه است. باید فاز 1 و 2 همزمان ساخته و بهره‌برداری شود.

وی درباره چگونگی ساخت و بهره‌برداری ورزشگاه نقش‌جهان ادامه داد: در سال 1393 بخش خصوصی وارد پروژ‌ه‌ی ساخت این ورزشگاه شد، فولاد مبارکه مسئولیت ساخت را برعهده دارد و بخش دولتی نیز بر آن نظارت می‌کند.

حسینی درباره جدی‌بودن پروژ‌ه‌ی ساخت ورزشگاه بیان کرد: خود وزیر ورزش و جوانان بطور مستقیم روی ساخت ورزشگاه نظارت دارد و هر هفته معاونش را برای رصد کردن دقیق اتفاقات به اصفهان می‌فرستد.

مدیر کل وزارت ورزش و جوانان اصفهان در پایان اضافه کرد: فولاد مبارکه به صورت قدرتمند در ساخت این پروژه فعالیت می‌کند و به گونه‌ای عمل کرده که پیش‌بینی می‌شود حتی زودتر از موعد ورزشگاه نقش‌جهان به بهره‌برداری برسد، البته قول نمبیدهبم که حتماً این اتفاق رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار