ششمین نمایشگاه خودرو ، ماشین آلات سنگین راهسازی، قطعات یدکی و صنعت حمل و نقل در محل دایمی نمایشگاه بین المللی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در این نمایشگاه شرکت های بزرگ خودروسازی ایران شامل ایران خودرو ، سایپا ، سایپا دیزل، ایران خودرو دیزل، داف، اسکانیا ماموت، کرمان خودرو، پارس خودرو و زامیاد تازه ترین تولیدات خود را در زمینه انواع خودرو ، قطعات یدکی ، ماشین آلات سنگین راهسازی و صنعت حمل و نقل به معرض نمایش گذاشته اند.

در مراسم گشایش این نمایشگاه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل به لحاظ داشتن 392 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان قابلیت ویژه ای برای به دست گرفتن بازار آسیای میانه و منطقه قفقاز دارد.

عزیزی افزود: برپایی نمایشگاه ها زمینه آشنایی مردم و مشتریان با تازه ترین دست آوردهای صنعت خودرو و نیز بازاریابی و تعامل هرچه بیشتر با مردم و واحدهای تولیدی را فراهم می کند.

مدیر نمایشگاه بین المللی اردبیل هم گفت : انتظار می رود برپایی نمایشگاهها سبب گردش و رونق اقتصادی استان باشد.

تقواطلب افزود: در ششمین نمایشگاه خودرو و صنعت حمل و نقل اردبیل تازه ترین دست آوردهای شرکت های بزرگ تولیدی ایران در زمینه خودرو و قطعات یدکی در 33 غرفه و در دو سالن جداگانه عرضه شده است.

این نمایشگاه تا 20 شهریور ماه همه روزه از ساعت 16 تا 22 برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.