مسئول تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ازبرگزاری نهمین دوره المپیاد مسابقات کارکنان علوم پزشکی کردستان جهت اشاعه سلامت در بین جامعه و کارمندان بهداشت خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،علی بابازاده گفت: نهمین دوره المپیاد مسابقات کارکنان علوم پزشکی، در مجموعه ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رقابت‌ها تمامی شهرستان‌ها و شبکه بهداشت‌ها حضور دارند و در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، تیراندازی، دارت، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و آمادگی جسمانی در دو بخش آقایان و بانوان با هم به رقابت می‍پردازند.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: در رشته والیبال هشت تیم و فوتسال 12 تیم حضور دارند و دیگر رشته‌ها نیز به صورت انفرادی به رقابت خواهند پرداخت.

بابازاده ادامه داد: در پایان نفرات برتر و تیم منتخب راهی مسابقات کشوری که در بهمن ماه سال جاری در خزر آباد برگزار می شوند اعزام خواهند شد.

وی درپایان با اشاره به اهداف برگزاری این المپیاد، گفت: مهمترین هدف دانشگاه علوم پزشکی سلامت در جامعه است، با توجه به اینکهورزش حرف اول را در بحث سلامت دارد با حضور کارمندان بهداشت در ورزش می توان سلامت را در جامعه اشاعه داد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.