اصفهان؛

وقوع 778 حریق و حادثه در 5 ماهه نخست سال جاری

مدیر عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، از وقوع 778 حریق و حادثه در 5 ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ محمد توکلی، در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن کنفرانس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهرستان گفت: 341 مورد از این تعداد حریق و 437 مورد آن حادثه بوده است که تعداد حرائق نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 10 مورد افزایش یافته و در مورد حوادث نیز43 مورد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: تعداد حوادث در 5 ماهه نخست سال گذشته 394 مورد و تعداد حرائق 331 مورد بوده است.

به گفته وی، 112 مورد از حوادث مربوط به باز کردن درهای ضد سرقت منازل مسکونی مهر بوده که بیشترین آمار حوادث امسال را به خود اختصاص داده است.

مدیر عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، تعداد حوادث مربوط به حیوانات موذی از جمله مار و عقرب در 5 ماهه نخست امسال را 123 مورد عنوان کرد و گفت: این تعداد حوادث در سال گذشته 122 مورد بوده است.

توکلی، آمار نجات یافته گان حرائق در 5 ماهه نخست امسال را 11 نفر و مدت مشابه آنها را در سال گذشته 5 نفر اعلام کرد و گفت: تعداد نجات یافتگان از حادثه طی این مدت مشخص شده 29 نفر و مدت مشابه آن در سال گذشته 64 نفر است.

وی، مجروحین حرائق امسال را 3 نفر و حوادث را 141 نفر برشمرد و افزود: مجروحین حرائق در سال گذشته 9 نفر و حوادث 108 نفر بودند.

به گفته وی، 5 ماهه نخست امسال و مدت مشابه آن در سال گذشته فوتی نداشته اما حوادث امسال 9 نفر و سال گذشته در این مدت مشخص شده 12 نفر فوتی داشته است.

مدیر عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، با اشاره به اینکه روزانه حدود 350 مورد تماس تلفنی دارد افزود: از این تعداد 20 مورد آن عملیاتی و مابقی تماس های مزاحمتی است.

توکلی در پایان با اشاره به نصب 87 شیر هیدران(شیرهای هیدران منابع تغذیه آبگیری ماشین های اطفای حریق آتش نشانی و خدمات ایمنی) گفت:تعداد این شیرها با نصب 13 شیر دیگر به استاندارد جهانی می رسد.

گفتنی است مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، در پایان این نشست همراه با نخستین دوره آموزشی آتش نشانی و ایمنی ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران کاشانی علاوه بر ضیافت شام در خانه تاریخی نگین با اهدای کپسول آتش نشانی از خبرنگاران این شهرستان تقدیر کرد. 


انتهای پیام/ی

برچسب ها: وقوع ، حریق ، کاشان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.