تنها با انجام چند حرکت کشش ساده می‌توانید بازوهای ورزشکارانه داشته باشید.انجام این حرکت علاوه براین‌که کمک می‌کند تا تمرکز افراد بالا رود، در عمیق شدن بافت عضلات نیز تأثیرگذار می‌باشد.

به گزارش خبرنگار كلينيك گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران؛ از آنجا که حجم کار بالا، هزینه‌های زیاد باشگاه‌های ورزشی، ترافیک و گرمی هوا باعث می‌شوند تا فرد برای داشتن اندامی مناسب از رفتن به باشگاه‌های ورزشی و انجام حرکات تناسب اندام باز بماند، در اینجا چند حرکت ورزشی به شما ارائه می‌گردد. این تمرینات خانگی توسط صاحب ورزشگاه myc طراحی شده است.
سعی کنید به طور روتین یک‌بار در روز (5 دقیقه در مجموع) پیاده‌روی داشته باشید.

1) فشار آوردن به دیوار
دیوار صاف و محکمی را پیدا کرده و در فاصله 6 اینچی از آن بایستید دست‌ها را به عرض شانه باز کرده و سعی کنید به عقب گام بلند بردارید. اگر انجام گام‌های بلند برای شما دشوار است از گام‌های کوتاه‌تر کمک بگیرید.

2) چرخش نیم‌دایره‌ای بازو
انجام این حرکت علاوه براین‌که کمک می‌کند تا تمرکز افراد بالا رود، در عمیق شدن بافت عضلات نیز تأثیرگذار می‌باشد.
برای این کار کافی است به عرض شانه بایستید و بازوها را باز نگه دارید. سپس با کف دست‌های خود به دیوار فشار آورید و به این حالت دست‌های خود را به طور نیم‌دایره‌ای بچرخانید تا انگشت شست شما به سمت پایین قرار بگیرد.

باید مطمئن شوید که بازوهای خود به بالاترین میزان کششی خود قرار گرفته‌اند.

3) بالانس کردن وزن
برای انجام این حرکت کافی است که به آرامی خم شده تا جایی که بدن شما با پاها تماس پیدا کند. سپس دستان‌تان را دور زانوها حلقه کنید. این حرکت عضله‌های دو سر بازو، پشت و سر را تقویت می‌کند.این تمرینات بسیار ساده و راحت بوده و در هر مکان و زمانی قابل اجرا هستند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بازو ، ورزش ، تمرین ، عضله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
باید عکس این تمرینات رو می زاشتید با نوشته خالی که نمیشه تمرینات رو خوب توضیح داد
آخرین اخبار