مدیر عامل بیمه سلامت ایران گفت: شکل گیری همراهی و همکاری در ارتباط به رسیدگی به اسناد دستورالعمل مشترک بین سازمان بیمه سلامت و وزارت بهداشت در تارخ بی‌نظیر بوده است.

به تمامی درخواستاهای وزارت بهداشت پاسخ  مثبت داده‌ایمبه گزارشخبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در هفتمین اجلاس سراسری مدیران ارشد ساز مان بیمه  سلامت ایران ( امروز)  سه شنبه محمد جواد کبیر  مدیر عامل بیمه سلامت اظهار  کرد: موفقیت هر نظام سلامت منوط به کار آمدگی و کار آزمودگی و اقتدار سازمان‌های بیمه گر است.

وی تصریح کرد: برنامه محوری و برنامه داشتن از مهمترین برنامه های مدیریتی سازمان بیمه  سلامت است.

کبیر افزود: هدف بیمه سلامت تقویت رویکرد بین بخشی  و برون بخشی از با کارکردهای این بیمه را به تصویر بکشیم و با یک گفتمان مشترک شرایطی را فراهم نموده تا از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

مدیر عامل بیمه سلامت ایران تاکید کرد: بیمه سلامت توان این 80 درصد از هزینه طرح تحول  سلامت را به دوش بکشد و  برنامه‌های راهبری را تعیین نماید.

وی با اشاره به اینکه کشور نیازمند است تا در حوزه سلامت خروجی منابع خود را بشناسد گفت: نبود یک رویکرد یکپارچه در بیمه‌ها از مشکلات بیمه کشور است که باید تکلیف ان روشن شود .

کبیر  با بیان اینکه از نظام هزینه در استان‌ها غافل بوده‌ایم افزود: با ایجاد استراتژی‌های لازم و کنترل هزینه‌های از بروز چنین مشکلاتی باید جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار