تا پايان سال 94،پنج پل عابر پياده در محورهاي مواصلاتي استان مازندران نصب مي گردد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رييس فني و پيمانهاي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران گفت: در راستاي سياست ها و برنامه هاي ايمني سازمان متبوع به منظور كاهش تصادفات جاده اي، تا پايان سالجاري تعداد پنج پل عابر پياده در محورهاي مواصلاتي استان با اعتباري بالغ برنه ميليارد و ششصد هزار ريال نصب و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت .

عبدالرضا يدالهي در ادامه افزود : با وجود افزايش روزافزون مسافران، و عابران پياده نياز به ارائه خدمات ايمني جهت كاهش تلفات جاده اي در محور هاي استان احساس مي‌شود و اين امر با احداث و تجهيز پل هاي عابر پياده محقق مي‌شود.

رييس فني و پيمانهاي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران از مزايا اجراي اين طرح را كاهش تداخل عابر پياده با وسائط نقليه و زمان معطلي وسايل نقليه ، ايجاد امنيت جاني شهروندان در حمل ونقل و تسهيل عبور و مرور ، افزايش ظرفيت سواره رو با حذف تداخل جريان عابران و افزايش سرعت وسايل نقليه و افزايش ايمني عابران پياده برشمرد.

وي در پايان اظهار اميدواري كرد :كه با اختصاص بودجه هاي مناسب از سوي سازمان متبوع تعداد بيشتري از پل ها با استفاده از فناوري هاي جديد در محورهاي پرتردد حوزه استحفاظي نصب و در اختيار مردم عزيز قرار گيرد .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.