وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: نقش زنان در کنترل هزینه‌ها، درمان‌های سرپایی، محیط زیست، پیش‌گیری و... بسیار حیاتی است و قطعا جامعه بدون نقش زن توسعه نمی‌یابد.

برنامه‌های دولت بدون یاری زنان ناقص پیش می‌رودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی در نشست تخصصی «زنان، کتاب و توسعه پایدار» با اشاره به نقش زن و اهمیت آن در جامعه اظهار کرد: زنان تکیه‌گاه های اصلی جامعه هستند و اگر بخواهیم به سمت جامعه خوشبخت و توسعه یافته حرکت کنیم بدون همیاری و تشکل‌های زنانه موفق نمی‌شویم.

ربیعی با بیان اینکه دولت برای پیشبرد برنامه‌های خود به کمک زنان نیاز دارد تصریح کرد: دولت با ایجاد زمینه‌هایی در قالب تشکل‌ها از زنان درخواست همیاری دارد و امیدوار است تا تشکل‌ پذیری در زنان افزایش یابد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود:‌ اگر بخواهیم عصر مادی تمدن را کنار بگذاریم در بحث عصر غیرمادی، قطعا نشر کتاب و حضور زنان در این عرصه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هیچ گاه عصر دیجیتالی جایگاه کتاب و کتابخوانی را پر نکرده است.

ربیعی در خصوص رشد توسعه کشور با کتابخوانی گفت: جامعه برای انتقال دانش ناچار است تا نسل امروز را به سمت کتابخوانی هدایت کند که این تحولات اساسی با همکاری زنان، کتاب و نشر امکان پذیر خواهند بود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امیدوار است تا با برگزای نشست تخصصی «زنان، کتاب و توسعه پایدار» راهکارها را با همکاری مسئولان مربوطه برای آینده بهتر ارائه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار