رئیس کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مسابقات قهرمانی کشور با حضور رکابزنان از 17 استان از گروه سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

نوروزیان: قهرمانی کشور تریال با حضور رکابزنان از 17 استان برگزار شدعلی نوروزیان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:مسابقه با حضور 17 رکابزن از گروه جوانان و 33 نفر از بزرگسالان رشته تریال از 30 استان کشور برگزار شد.
 
وی افزود: رکابزنان با دوچرخه های 20 و 26 اینچ در مسابقات شرکت کردند و هر سه نفر اول در هر سایر دوچرخه مقام آوران محسوب می شوند.
 
نوروزیان در ادامه خاطر نشان کرد: مسابقه در استادیوم آزادی برگزار شد زیرا  مکان بزرگ با مانع‌های متنوعی در اختیار داریم.
 
نوروزیان پس از پایان یافتن دور مقدماتی مسابقه قهرمانی کشور یادآور شد: این مسابقات در دو رده 20 اینچ و 26 اینچ برگزار شد در رده سنی جوانان سه نفر اول: ایمان کمالی راد از خراسان جنوبی، احمد جباری از کرمانشاه و شاهین احمد زاده از آذربایجان شرقی در جایگاه اول تا سوم ایستادند، در رده سنی بزرگسالان کلاس 20 اینچ محمد امین صیدی از مرکزی، مصطفی عباس زاده از خراسان رضوی و ایمان کمالی فر از مازندران نفرات اول تا سوم شدند.
 
در رده سنی بزرگسالان کلاس 26 اینچ محمد رضا آزادی از اصفهان، امیرمحمد نژاد از گلستان و میلاد ناصری از گلستان در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: نتایج خوب بود و رکابزنانی که امیدی به آنها نبود وضعیت راضی کننده ای داشتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار