کتاب «رویای نوشتن» با ترجمه مژده دقیقی در موسسه فرهنگی هنری جهان کتاب به چاپ پنجم رسید.

طلیعه خادمیان، مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری جهان کتاب  با تاکید بر انتشار چاپ نهم کتاب «رویای نوشتن» به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این کتاب مجموعه‌ای از مصاحبه با نویسندگان مطرح جهان است.

وی افزود: مصاحبه‌های آمده در کتاب «رویای نوشتن» پیش از این در شماره‌های مختلف مجلات و «جهان کتاب» منتشر شده و در سال 1380 تحت عنوان یک کتاب گردآوری شده است.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری جهان کتاب اظهار داشت: هم اکنون و پس از گذر کتاب «رویای نوشتن» از 5 نوبت چاپ، مصاحبه‌هایی 14 نویسنده همچون ژورف ساراماگو، پل استر، ورهان پاموک،‌ سیمون دوبوار، وودی آلن،‌ پی دی‌ جیمز، گابریل گارسیا مارکز، اسماعیل کاداره و جرج پلیمپتن مدیر مسئول مجله paris riveiw در این کتاب آمده است.

خادمیان ادامه داد: موضوع اصلی کتاب «رویای نوشتن» مروری بر شیوه نوشتن نویسندگان مطرح جهان بوده و مصاحبه‌کنندگان نیز با اشراف کامل بر آثار نویسنده مورد نظرشان اقدام به مصاحبه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در بخشی از کتاب «رویای نوشتن» گزارشی جالب از جلسات کارگاه روزنامه‌نگاری گابریل گارسیا مارکز آمده است.

خاطرنشان می‌شود که موسسه فرهنگی هنری جهان کتاب اقدام به انتشار کتاب «رویای نوشتن» کرده و این کتاب در حال حاضر در کتابفروشی‌ها موجود است.


 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار