مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کاشان خبر داد

افتتاح ششمین ایستگاه آتش‌نشانی در کاشان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از افتتاح ششمین ایستگاه آتش‌نشانی کاشان در شهرک خاتم الانبیا خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، سید مهدی مجدالاشرافی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه و افزایش زیرساخت‌های کاشان نیازمند وفاق، همدلی و همراهی همه جانبه مدیران و شهروندان است.

وی تصریح کرد: بودجه حدود 500 میلیارد تومانی شهرداری کاشان با مشارکت‌های مردمی و جذب سرمایه گذاری‌های شهری افزایش خواهد یافت که آتش‌نشانی کاشان نیز در این زمینه با توسعه شهر کاشان همراه و همگام شده است.

این مسئول همچنین از احداث یک ایستگاه و تجهیز دو پایگاه آتش‌نشانی در کاشان خبر داد و افزود: ایستگاه آتش‌نشانی شهرک خاتم‌الانبیا همزمان با روز آتش‌نشانی به بهره‌برداری می‌رسد و ایستگاه‌های باب الحوائج(ع) و راوند بهسازی و تجهیز می‌شوند.

مجدالاشرفی، اعتبار اختصاص یافته برای این سه ایستگاه را 30 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: بر اساس استانداردهای جهانی به ازای هر 50 هزار شهروند یک ایستگاه آتش‌نشانی و بر اساس هر 2 هزار و  500 نفر جمعیت یک نیروی آتش‌نشان جذب می‌شود.

وی تأکید کرد: با جمعیت شهری حدود 330 هزار نفری کاشان تعداد ایستگاه‌ها و نیروهای انسانی با استانداردهای جهانی فاصله چندانی ندارد.

وی از آموزش آتش‌نشانان 28 شهر اطراف کاشان خبر داد و عنوان کرد: آتش‌نشانان شهرهای اطراف کاشان را به مدت یک هفته آموزش داده‌ایم و گواهی شرکت در دوره برای آنها صادر شده تا در صورت مواجهه با حوادث و سوانح اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با تقدیر از همکاری سازمان آب و فاضلاب و اشاره به تعبیه 87 شیر هیدران در سطح شهر گفت: این شیرها به‌منظور آبگیری ماشین‌های آتش‌نشانی و اطفای حریق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مجدالاشرافی افزود: همزمان با روز آتش‌نشانی و مقارن شدن با ایام مبارک عید قربان تا غدیر، استقبال از مهرماه در دستور کار شهرداری کاشان قرار گرفته است که ویژه‌برنامه‌های مشترک این ایام و روز آتش نشانی برگزار می‌شود.
منبع :فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار