یاوری: کی‌روش مجبور به تحمل فدراسیون است

سرمربی اسبق تیم ملی اظهار کرد: کی‌روش مجبور به تحمل فدراسیون است و در غیر این صورت کفاشیان وی را اخراج خواهد کرد.

یاوری: کی‌روش مجبور به تحمل فدراسیون است
محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران‌ جوان: زمانی که مربی بزرگی را مانند کی‌روش به کشورمان می‌اید موظف هستیم تمامی امکانات رفاهی‌اش را برای وی فراهم کنیم تا بتواند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد. اما متاسفانه فدراسیون فوتبال که در راس آن علی کفاشیان قرار دارد نتوانسته‌اند تعامل خوبی را با کی روش برقرار کنند و این موضوع تا به حال مرزهای بسیاری را به فوتبال کشورمان وارد کرده است که می‌توان به حذف ایران در جام ملت‌های آسیا اشاره کرد.

وی ادامه داد: فوتبال ایران فراتر از آسیا و به ویژه گوام و ترکمنستان قرار دارد و به راحتی می‌توان از سد آن‌ها گذشت و به همین دلیل ضعیف بودن حریفان کشورمان در مقدماتی جام جهانی نباید لیگ برتر تعطیل شود. سرمربی تیم ملی پیش از حد درباره بازی‌های مقدماتی حساسیت به خرج داده است و نباید به دلیل این دیدارهای راحت مقابل گوام و ترکمنستان لیگ برتر 20 روز تعطیل شود.

بازیکن پیشین پاس درباره دیدارهای مقدماتی جام جهانی گفت: به طور قطع کار سختی را در این مرحله نخواهیم داشت و با اقتدار به مرحله بعد صعود خواهیم کرد که مرحله نهایی در صورت نداشتن دیدارهای تدارکاتی به مشکل خواهیم خورد. فدراسیون فوتبال باید با سرعت بیشتری وارد این موضوع شود و دیدارهای تدارکاتی مناسبی را برای تیم ملی مهیا کرد. زیرا تا به حال کی روش حق اعتراض به این موضوع را داشته است که شاگردانش قبل از جام جهانی و جام ملت‌های آسیا دیدار تدارکاتی مناسبی را برگزار نکرده‌اند و این میتواند در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به فوتبال کشورمان آسیب برساند.

 وی درباره دیدار با هند گفت: شاگردان کی‌روش هیچ کار سختی را مقابل هند نخواهند داشت و به راحتی از سد این تیم عبور می کنند هر چند فوتبال غیر قابل پیش بینی است اما با دو شکست گذشته این تیم برابر ترکمنستان و گوام، یوزپلنگان‌ ایرانی از شانس بیشتری برخوردارند‌ تا با اختلاف 4 یا 5 گل از سد این تیم بگذرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: یاوری ، باشگاه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.