به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ غلامعلی گنجعلی افزود: امروزه تجارت هر کالایی بدون داشتن نام و نشانی در جهان منسوخ شده است، هر فرش ایران برای ورود به بازارهای جهانی باید برند جهانی داشته باشد که توسط یک مرجع، ثبت شده باشد.
وی تأثیر برگزاری جشنوارههای فرش را در معرفی فرش سیستانی بیشتر موثر دانست و بیان کرد: آخرین بار سال 92 جشنواره فروش فرش دستباف با شعار هر فروشگاه یک نمایشگاه در استان، تعداد 9 فروشگاه در شهرستانهای زاهدان و زابل با اهداف یادآوری و معرفی فرش دستباف به مصرفکنندگان، ایجاد انگیزه و تحرک و رونق در بازار داخلی فرش دستباف و ایجاد اطمینانخاطر و جلب اعتماد برگزار شد.
انتهای پیام/س