نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی یکی از موانع مهم در توسعه شهرستان کلیبر و منطقه ارسباران را فقدان امکانات زیربنایی در زیرساختهای گردشگری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ارسلان فتحی پور، در جمع خبرنگاران یکی از راهکارهای مهم توسعه منطقه ارسباران بویژه شهرستان کلیبر را برنامه ریزی مناسب برای ایجاد زیرساخت های گردشگری در مناطق مختلف آن ذکر کرد.

وی، گفت: این منطقه در سطح ملی و بین المللی یکی از مناطق مطرح گردشگری بوده و بخصوص در فصل بهار و تابستان روزانه پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی از اقصی نقاط کشور می باشد.

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی، گفت: متأسفانه عدم برنامه ریزی در حصوص گردشگری و نبود امکانات لازم برای راهنمایی مناسب گردشگران و امکانات و تجهیزات مناسب برای پذیرایی مناسب از آنها، فراهم نبودن امکانات خدماتی، گردشگری و فضاهای مناسب نمایشگاهی جهت عرضه محصولات سنتی منطقه باعث شده گردشگران در بهترین روزهای بهاری و تابستانی تنها یک روز خود را دراین محل بگذرانند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: باید همه مسئولان دراین زمینه  تلاش کرده  تا با برخورد شایسته زمینه را برای جذب سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری و مجتمع های پذیرایی و خدماتی اقامتی فراهم نمائند تا ماندگاری گردشگران در این منطقه افزایش یابد که دراین صورت قطعاً به نفع منطقه خواهد بود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.