طبق یک نظر سنجی، بیشتر انگلیسی ها از خروج کشورشان از اتحادیه اروپا حمایت می کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پس از بروز بحران مهاجرت در اروپا، طبق یک نظرسنجی که نتایج آن روز گذشته منتشر شد، بیشتر انگلیسی ها هم اکنون از خروج کشورشان از اتحادیه اروپا حمایت می کنند.

در این نظرسنجی که از سوی شرکت" سرویشن" و برای روزنامه " میل آن ساندی" برگزار شد، 51 درصد رأی دهندگان خواهان خروج از اتحادیه اروپا بودند؛ در حالی که 49 درصد از رأی دهندگان به ماندن در این اتحادیه رأی دادند.

در نظرسنجی که در اواخر ژوئن و اوایل ژوئیه (تیر) برگزار شد، 54 درصد از رأی دهندگان خواهان باقی ماندن در اتحادیه اروپا بودند و 45 درصد به خروج از این اتحادیه رأی دادند.

نخست وزیر انگلیس وعده داده است مذاکرات درباره روابط انگلیس با اتحادیه اروپا را تا پیش از همه پرسی سال 2017 از سر خواهد گرفت.

مؤسسه سرویشن اعلام کرده این نخستین باری است که کمپین "خروج از اتحادیه اروپا" از نوامبر 2014 ( آبان 93) پیشتاز می شود. همچنین این مؤسسه گفته است در صورتی که بحران مهاجرت به اروپا شدت بگیرد، بیشتر کسانی که خواهان باقی ماندن در اتحادیه اروپا هستند، نظرات خود را تغییر خواهند داد.

این نظرسنجی در روزهای سوم و چهارم سپتامبر (12 و 13 شهریور) از طریق اینترنت و با مشارکت 1004 نفر برگزار شد. این نظر سنجی از نمونه آماری کمتری نسبت به نظرسنجی پیشین برخوردار بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار