دور رفت مسابقات لیگ دسته اول تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور در گروه یک با عنوان سومی تیم تایدواتر هرمزگان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، در پایان این پیکارها که به مدت دو روز در بندرامام برگزار شد،تیم تایدواتر با ۵ برد،۲ باخت و کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت. تیم های مناطق نفت خیز جنوب وپالایش نفت آبادان هم هر دو با کسب ۱۳ امتیاز اول و دوم شدند.

تیم تایدواتر در این رقابتها مقابل تیم های هیئت فارس،رامهرمز الف و هیئت بوشهر با نتایج مشابه ۵ بر ۳ و مقابل تیم های پتروشیمی بندرامام و رامهرمز ب نیز با نتیجه مشابه ۵ بر یک صاحب برتری شد.

نماینده استان اما مقابل تیم مناطق نفت خیز جنوب با نتیجه ۵ بر ۳ و مقابل تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه ۵ بر ۴ تن به شکست داد.

تیم تایدواتر با ترکیب میعاد دردمند،مهراد عباس زاده،پارسا سالارحسینی،مهدی عباس زاده،هومهر مجیدی،محمد امین پرخانی، شهاب سالار پور و محمد محمدی در این رقابتها شرکت کرده بود.

ضمن اینکه سعید عباسی به عنوان سرمربی،امین طیری و نوید عباسیان به عنوان مربی و سید امیر فتحی نیز به عنوان سرپرست تیم تایدواتر را همراهی می کردند.

بازیهای دور برگشت این مسابقات نیز روزهای ۲۹ و ۳۰ شهریور در اهواز برگزار می شود. در پایان بازیهای دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی این پیکارها سه تیم برتر هر گروه راهی مرحله بعد خواهند شد. پس از پایان بازیهای مرحله دوم نیز دو تیم برتر به مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.