تیم تایدواتر هرمزگان برای شرکت در دور رفت مسابقات لیگ دسته اول تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور راهی استان خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، تیم تایدواتر هرمزگان در گروه یک این پیکارها که روزهای  دهم و یازدهم شهریور در بندرامام برگزار می شود با تیم های مناطق نفت خیز جنوب،هیئت لرستان، هیئت رامهرمز الف،پالایش نفت آبادان،پتروشیمی بندرامام، هیئت رامهرمز ب و هیئت بوشهر رقابت می کند.

میعاد دردمند،مهراد عباس زاده،پارسا سالارحسینی،مهدی عباس زاده،هومهر مجیدی،محمد امین پرخانی، شهاب سالار پور و محمد محمدی اعضای تیم تایدواتر در این رقابتها هستند.

ضمن اینکه سعید عباسی به عنوان سرمربی،امین طیری و نوید عباسیان به عنوان مربی و سید امیر فتحی نیز به عنوان سرپرست تیم تایدواتر را همراهی می کنند.

بازیهای گروه دو این مسابقات نیز همزمان با بازیهای گروه یک در استان قم برگزار می شود. در پایان بازیهای دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی این پیکارها سه تیم برتر هر گروه راهی مرحله بعد خواهند شد. پس از پایان بازیهای مرحله دوم نیز دو تیم برتر به مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور صعود خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.