سوء استفاده از عكس كودك معلول جهت كلاهبرداری اينترنتی

با تلاش ماموران پليس فتا "سيستان و بلوچستان" فردی که با سوء استفاده از عکس کودک معلول خود اقدام به جمع آوري مبالغی به منظور درمان وي در فضاي مجازي مي کرد شناسايي و دستگير شد.

سوء استفاده از عكس كودك معلول جهت كلاهبرداري اينترنتيبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کارآگاه سيد محمد حسيني پور در بيان جرئيات  اين خبر گفت: در پي گزارشات مردمي مبني بر اينکه فردي با انتشار عکس کودک بيماري درشبکه هاي اجتماعي و در اختيار قرار دادن شماره حساب اقدام به جمع آوري مبالغي تحت عنوان هزينه درمان مي نمايد پرونده تشکيل و در دستور کار پليس فتا قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: با انجام بررسي هاي تخصصي و فني فرد انتشار دهنده و صاحب شماره حساب شناسايي و جهت ارائه توضيحات به اين پليس احضار شد.

وي ادامه داد: متهم که در رويارويي با مدارک غير قابل انکار پليس، چاره اي جز اعتراف نداشت گفت: چندي پيش با همفکري دوست خود تصميم به انجام چنين کاري گرفتيم و شماره کارت بانکي خود را جهت انتقال وجه از سوي کاربران درج کرده و از مردم پول دريافت مي کردم.

سرهنگ دوم کارآگاه سيد محمد حسيني پور  در پايان از دقت نظر و همکاري شهروندان در اطلاع رساني اين گونه موارد به پليس قدرداني و تشکر کرد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار