رييس بخش مقابله با جرايم سايبر اوگاندا ضمن بازديد از بخش هاي مختلف پليس سايبري ايران با مجموعه توانمندی های اين پليس آشنا شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز هیئت سايبري پلیس اوگاندا از بخش های مختلف پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی بازدید به عمل آورد و با مجموعه توانمندی های پليس سايبري ايران آشنا شد.

در ضمن این دیدار،  سرهنگ رمضانی معاون امور بين الملل و حقوقي پلیس فتا ناجا ، این پلیس را پلیسی جوان در ساختار پلیس کشور معرفی کرد و گفت: توجه به ظرفیت سازی ، توسعه و تقویت همکاری های بین المللی بهترین راه حل برای مقابله با جرایم سایبری فراملی است لذا پلیس های سایبری یا بخش هاي مقابله با جرايم سايبر تمامی کشورها باید راه اندازی، به روز رسانی و استاندارد شوند.

وی با اشاره به ضرورت های توسعه ضریب نفوذ پلیس در فضای مجازی خاطر نشان کرد: در پدیده جهانی شدن ،امنیت بشر، از اهمیت بالایی برخوردار است و مجرمان در این فضا نباید احساس امنیت داشته باشند بر همین اساس ضریب خطرپذیری  بالایی را باید با حضور موثر خود در این فضا برای مجرمان ایجاد کنیم.

این مقام ارشد انتظامي اظهار داشت : در صورتی که تعاملات در بین پلیس ها سایبری جهان افزایش یابد یقینا شاهد کاهش ضریب وقوع جرایم سایبری در سطح جهان خواهیم بود.

در ادامه این دیدار، رييس بخش مقابله با جرايم سايبری اوگاندا ضمن ابراز امیدواری به منظور افزایش تعاملات پلیس این کشور با پلیس فتا ایران گفت: پلیس سایبری ایران یک پلیس تخصص گرا و مجهز به فن آوری نوین است.

وی تاکید کرد: ما از این آمادگی برخوردار هستیم که از دانش و تجربیات پلیس ایران استفاده کرده و در این زمینه تعاملی مشترک ایجاد نماییم  تا در سایه این تعامل رسیدگی به جرایم سایبری با سرعت بیشتری صورت گیرد.


منبع: پلیس فتا

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۱:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
اوگاندا کجاست ؟
آخرین اخبار