نخستین دوره از مسابقات جام وحدت ویژه سربازان وظیفه در شهرستان اسلام شهر برگزار می‌شود.

برگزاری اولین مسابقه‌ی جام وحدت ویژه پرسنل وظیفه
محمد حسین حریری معاون تربیت بدنی ناحیه سید الشهدا(ع) شهرستان اسلام شهر در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با هدف از برگزاری مسابقه‌ی فوتسال جام وحدت و نفرات شرکت کننده اظهار داشت: مسابقه‌ی فوتسال جام وحدت با حضور پرسنل و سربازان وظیفه برای نخستین بار است که در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مسابقه که از 12 شهریور ماه آغاز شده به مدت 20 روز ادامه دار است و تا 31 شهریور ماه تیم‌هابرای ورود به فینال با هم به مبارزه می‌پردازند.

 وی ادامه داد: در مسابقه‌ی جام وحدت تمامی سربازان وظیفه ناحیه سید الشهدا(ع) شهرستان اسلام شهر در 6 تیم، 7 نفره حضور خواهند داشت که اسامی  این تیم‌ها به شرح زیر است:

1- تیم شهید همت
2- تیم شهدای غواص
3- تیم شهدای گمنام
4- تیم شهید آوینی
5- تیم گردان امام حسین(ع)
6- تیم شهید باکری

حریری افزود: بازی نخست این رقابت‌ها روز چهارشنبه 12 شهریور ماه در سالن 9 دی برگزار شد که تیم‌های گردان امام حیسن(ع) و شهید آوینی مقابل هم بازی می‌کردند که برنده این رقابت هم گردان امام حسین (ع) با نتیجه 6 بر2 بود.

وی در پاسخ به هدف از برگزاری این مسابقات برای سربازان عنوان کرد: ایجاد همدلی، همکاری  اتحاد و همبستگی بین سربازان از مهمترین‌ اهداف این مسابقه است چرا که با توجه به عنوان  این مسابقه که مسابقه‌ی جام وحدت می‌باشد ما خواستار صمیمیت و دوستی بین سربازانی که برای مدتی با هم همکار بوده و در یک محیط زندگی می‌کنند هستیم و این رقابت‌ها را دوستانه و رفاقتی اعلام کردیم.

 حریری ادامه داد: ما زمان برگزاری این مسابقات را طوری برنامه ریزی کردیم که فینال این رقابت‌ها در روز سرباز و در هفته‌ی دفاع مقدس برگزار  شود تا با یک تیر دو نشان زده باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقه ، اولین ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار