با توجه به ادغام مسیر اتوبوسهای ایوانک با اتوبوسهای خط صنعتی شریف مسیر اتوبوسهای خط شریف طولانی‌تر شد.

به گزارشخبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اتوبوس‌های ایوانک که از سالهای گذشته به شهروندان در مسیر ایوانک_میدان صنعت سرویس دهی می‌کردند و اتوبوس‌های دولتی بودند پس از گذشتن زمان کوتاهی، در سال 93 جمع‌آوری شدند و مسیر اتوبوس‌های ایوانک در منطقه 2 با مسیر اتوبوس‌های شریف ادغام شده و طولانی شدن راه اتوبوس‌های شریف مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده‌ است.

شکایت شهروندان به 137 و 1888

با توجه به ادغام مسیر دو اتوبوس ایوانک و صنعتی شریف مسیر این اتوبوسها طولانی شده به‌طوری که به گفته شهروندان با گذر از خیابان‌های متمدد که مسافری نیز ندارند و پس از طی راه پیچ در پیچ و طولانی به میدان صنعت می‌رسد که این موضوع باعث نارحتی و دیر رسیدن شهروندان به مقصد شده است به همین دلیل شهروندان با شکایت به سامانه 137 و 1888 سعی در کم کردن مسیر اتوبوس‌های صنعتی شریف و جداسازی مسیرهای این 2 اتوبوس و برقراری مسیر قبلی اتوبوس‌های شریف که کوتاه‌تر نیز است داشتند که علارغم تلاش فراوان و درخواستهای متمدد مردم از سامانه 137 و 1888 رسیدگی‌ای به این موضوع صورت نگرفت.

گله‌مندی شهروندان از بی‌توجهی به درخواستهای مردمی در سامانه 1888 و 137

شهروندان علاوه بر گله و شکایت از مسیر اتوبوسهای صنعتی شریف از بی‌توجهی سامانه 1888 و 137 نیز ناراضی هستند و خواهان رسیدگی هرچه سریعتر به درخواستهای خود مبنی بر  بازگشت دوباره مسیر اتوبوس‌های صنعتی شریف به قبل توسط سامانه 137 و 1888 هستند.

خط متروی شریف به درخواست شورا یاری محله ادغام شده است

علی‌اصغر امیدی معاون اتوبوسرانی منطقه 2 با اشاره به کار کارشناسانه یک ماه‌ونیم بیان کرد: ادغام این دو خط با در خواست شورا یاری و نظر خواهی از مسافران خط ایوانک و صنعتی شریف انجام شده و هیچ ایستگاهی از مسیر حذف نشده است به غیر از ایستگاه بیمارستان آتیه که به ضلع شرقی تقاطع بیمارستان آتیه منتقل شده بقیه مسیر بدون تغییر باقی مانده است.

وی در ادامه گفت: 5 الی 8 دقیقه به زمان جابه‌جایی مسافران توسط خط صنعتی شریف افزوده شده است که میسرهای اضافه شده شامل زرافشان، فلامک و ایوانک است.

امیدی افزود: 50 تومان به کارتخوان اضافه و 4 ایستگاه جدید به زرفشان افزوده شده است.

توجه بیشتر اتوبوسرانی منطقه 2

حال که این مسیرها ادغام شده و بازخورد آن نیز در نبود مسافر برای پیاده شدن در مسیرهای طولانی اتوبوس‌های صنعتی شریف دیده شده و اتوبوسرانی منطقه شکایت  و اعتراض شهروندان را نسبت به مسیر طولانی این اتوبوسها مشاهده کرده است باید در جداسازی مسیرهای خط ایوانک وصنعتی شریف تعلل نکند و هرچه سریعتر خواسته مردم را برآورده سازد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اتوبوس ، صنعت ، خط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار