دربی مازندران پرتماشاگر بود اما بازی که تیم ها به نمایش گذاشتند تماشاگر پسند نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دربی مازندران پرتماشاگر بود اما بازی ای که تیم میزبان و میهمان به نمایش گذاشتند تماشاگر پسند نبود. یک بازی فیزیکی که با خطاهای متعدد از سوی بازیکنان دو تیم همراه شد و کمتر دروازه های دو تیم تهدید شد. معدود ضربات خطرناک دو تیم هم از راه دور بود اما در پایان نساجی روی یک ضربه ایستگاهی به سه امتیاز شیرین و اولین پیروزی دست یافت. اما نساجی و خونه به خونه شکل بازی خود را تغییر ندهند برای صعود به لیگ برتر با مشکل مواجه خواهند شد.

پیکان با فوتبال تدافعی سه امتیاز شیرین از بازی با نفت در مسجد سلیمان گرفت و این سه امتیاز برای تدوام صدرنشینی کافی بود. اما دیروز یک بازی بزرگ دیگر هم برگزار شد که طی آن فجر با یک گل بر مس کرمان غلبه کرد و این بار بر خلاف بازی با پاس از گل دقیقه پایانی حریف خبری نبود. فجر با این پیروزی تا رده دوم جدول بالا آمد. رتبه سوم جدول هم اختصاص به تیم ماشین سازی دارد که دیروز یک بار دیگر در خانه متوقف شد و این بار حریف ماشین سازی تیم آلومینیوم اراک بود.
در دیگر بازی های دیروز جدال مس رفسنجان و فولاد یزد پر گل از آب درآمد و 6 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که سهم هر تیم سه گل بود. گیتی پسند در مصاف با آلومینیوم هرمزگان طعم شیرین پیروزی را با یک گل چشید. جدال پارسه و صنعت نفت آبادان هم پر افت و خیز بود و چهار گل داشت. دو تیم امتیازات این بازی را تقسیم کردند تا پارسه در حسرت پیروزی باقی بماند.
داماش در دومین بازی خانگی خود به دومین پیروزی دست یافت و این پیروزی از آن جهت ارزشمند بود که حریف تیم خوب شهرداری اردبیل بود. پیروزی گل گهر در مصاف با خیبر خرم آباد هم اولین پیروزی گل گهر و اولین باخت خیبر خرم آباد بود...
اما نکته قابل اشاره و قابل تحسین دربی مازندران رفتار شایسته بازیکنان دو تیم بود که بازی را به جنجال نکشیدند. هر چند بازی کیفیت فنی لازم را نداشت و بازیکنان دو تیم مدام روی یکدیگر خطا می کردند اما هیچ گاه کار قضاوت را برای زرگر سخت نکردند.
 
 
پنجشنبه: 19 شهریور
17:15 داماش گیلان – گیتی پسند اصفهان (شهید عضدی رشت)
18:30 صنعت نفت آبادان – ماشین سازی تبریز(تختی آبادان)
17:15 پاس همدان – نفت مسجد سلیمان (قدس همدان)
16:45 فولاد یزد – گل گهر سیرجان (شهید نصیری یزد)
17: خونه به خونه بابل – پارسه تهران (شهداء هفتم تیر)
17:30 مس کرمان – ایرانجوان بوشهر( باهنر کرمان)
17: آلومینیوم اراک – مس رفسنجان (امام خمینی «ره» اراک)
17:15 پیکان تهران – نساجی مازندران (شهداء شهر قدس)
17:15 شهرداری اردبیل – فجر سپاسی شیراز (تختی اردبیل)
17: خیبر خرم آباد – آلومینیوم هرمزگان (تختی خرم آباد)
 
صنعت نفت بدون بومی ها به مصاف پارسه رفت
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در غیاب علی عبدالله زاده مدافع جوان آبادانی که در اردوی تیم ملی امید حضور دارد، به مصاف تیم پارسه تهران رفت و با نتیجه مساوی 2 بر 2 متوقف شد.صنعت نفت در شرایطی به تساوی رضایت داد که هیچ یک از بازیکنان متولد آبادان در این دیدار به میدان نرفتند.کارلوس مانوئل در مجموع از 14 بازیکن صنعت نفت مقابل پارسه استفاده کرد که شامل 10 بازیکن غیرخوزستانی و 4 بازیکن خوزستانی بودند.
 
خلعتبری در رختکن گیتی پسند
محمدرضا خلعتبری بازیکن سپاهان تماشاگر بازی گیتی پسند با آلومینیوم بود و برای تشویق تیم گیتی پسند و دادن روحیه به بازیکنان این تیم در ورزشگاه حاضر شده بود و حتی قبل از آغاز بازی دیداری هم با بازیکنان در رختکن داشت.
 
 
اولین برد ایرانجوان مقابل پاس رقم خورد
بازی ایران‌جوان بوشهر و پاس که به دلیل گرمای هوای با ساعاتی تاخیر آغاز شد در نهایت با برتری بوشهری ها خاتمه یافت.
 تیم ایرانجوان بوشهر از ساعت 19 میزبان پاس همدان بود که موفق شد در این دیدار با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود عبور و اولین برد خود را در رقابت های لیگ یک تجربه کند.
 
بازیکنان نساجی شارژ مالی شدند
بخشی از قرارداد بازیکنان نساجی که از پیش وعده آن را گرفته بودند امروز به آنها پرداخت شد تا بازیکنان نساجی با آرامش و روحیه بهتر به ادامه فصل بیاندیشندلازم به ذکر است که نساجی در هفته چهارم لیگ آزادگان روز جمعه و از ساعت 17:00 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار خونه به خونه بابل رفت و به پیروزی رسید.
 
دومین جلسه هیات مدیره باشگاه خونه به خونه در بابلسر برگزار شد
دومین جلسه هیات مدیره باشگاه خونه به خونه مازندران با حضور مالک و اعضای این هیات در شهرک دریاکنار بابلسر برگزار شد.در این جلسه اکبر میثاقیان نیز گزارشی از عمبکرد تیم در طی چهار بازی اخیر را به اعضای هیأت مدیره ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد این تیم هفته به هفته روند بهتری را طی خواهد کرد.


انتهای پیام
برچسب ها: فوتبال ، لیگ یک ، نساجی ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار