سمیه پولاوند گفت: تیم‌هایی همچون ازنای لرستان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان بازیکن‌سازی می‌کنند.

سمیه پولادوند سرپرست تیم فوتبال ازنای لرستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسؤلان تیم و استان لرستان پس از برگزاری جلسات متعدد تصمیم به حضور تیم فوتبال بانوان ازنای لرستان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان گرفتند.

وی ادامه داد: تیم با حمایت مالی شهرداری و شورای شهر استان لرستان و همچنین مجموعه و ارگان‌های خصوصی در رقابت‌های لیگ برتر بانوان شرکت می‌کند.امیدواریم بازی‌های با کیفیتی را ارایه دهیم و بدنبال حضور مداوم در رقابت‌های لیگ برتر هستیم.

پولادوند افزود: مشکلات‌ مالی  تیم تا حدودی رفع شده است اما تا استانداردهای تیم ‌داری در رقابت‌های لیگ برتر فاصله زیاد داریم با حمایت‌های شهرداری، مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم و باشگاه ازنای لرستان هیچ بدهی به فرد و یا ارگاه خاصی ندارد.

وی افزود: تیم ازنای لرستان 70 درصد  از بازیکنان بومی تشکیل شده است با فرصت محدود و اندکی که در اختیار داشتم تیم را بستن. البته نفراتی غیربومی را به تیم اضافه کردم.

پولادوند ادامه داد: تمرینات تیم از هفته‌ی گذشته آغاز شده است بازیکنان بسیار با انگیزه هستند امیدواریم تلاش و اعتماد به نفس بازیکنان فاکتور کم تجربگی بازیکنان را کمرنگ کند.

وی افزود: تیم ازنای لرستان و تیم‌هایی که شرایط مشابه تیم ازنا از لحاظ شرایط مالی دارند در جذب بازیکنان ملی و با تجربه ناکام هستند بازیکنان ملی و با کیفیت همیشه با تیم‌های پولدار قرارداد امضا می‌کنند.

وی ادامه داد: سرمربیان تیم‌های ضعیف از لحاظ مالی افتخار بازیکن‌سازی در فوتبال بانوان را دارند. مشکلات ملی زمینه‌های کشف استعدادهای جدید را فراهم می‌کند. مدنی نفرات و استعدادهای جوان آینده فوتبال بانوان را تضمین می‌کنند.

پولادوند ادامه داد به عنوان سرمربی یک تیم ضعیف بازیکنان بسیاری را به فوتبال  بانوان ایران معرفی کردند. و از این بابت خرسند هستم.

وی افزود: در اولین بازی از رقابت‌های لیگ برتر امروز 13 شهریور ماه میزبان تیم پالایش گاز ایلام هستیم تیم پالایش 6 دوره در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته است و بازیکنان باتجربه و پرقدرت در اختیار دارد ضمن اینکه در این دوره از رقابت‌ها تیم پرقدرتی را بسته است.

پولادوند ادامه داد: تیم ازنا با تیم پالایش اختلاف فنی محسوبی دارد اما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بازی با کیفیتی را ارائه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار