به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، برارزاده گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مراجعان و استفاده از فن آوریهای نوین، سامانه تلفن گویای ستاد با استفاده از فن آوری روز دنیا ارتقاء یافت.
وی با بیان اینکه ارتباط ارباب رجوع با قسمتهای مختلف ستاد شرکت از طریق سامانه تلفن گویا با 7 خط تلفن به صورت هوشمند میسر شده است، تصریح کرد: با راهاندازی این سامانه ارتباط مخاطبان با واحدهای مختلف ستادی با سهولت و به سرعت انجام و از پاسخگویی دستی تلفنی کاسته می شود.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفاشهری مازندران ادامه داد: با راه اندازی این سامانه ارتباط بین دو ساختمان ستادی شرکت از طریق مودم و گرفتن شماره های داخلی امکان پذیر شده که این موضوع منجر به کاهش هزینه نیز خواهد شد.
برار زاده اظهارداشت: مشترکین محترم برای برقراری ارتباط با واحدهای ساختمان شماره یک با شماره های
4-33260291 و برای ساختمان شماره دو با شماره تلفنهای 33214778 – 33218872 – 33218946 تماس برقرار نمایند.انتهای پیام/ی