زنجان؛

کشف و ضبط 2 محموله قاچاق به ارزش بيش از 3 ميليارد در زنجان

جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان از توقيف 2 محموله قاچاق در اين استان خبر داد و گفت: ارزش كالاهای كشف شده 3 ميليارد و 652 ميليون ريال برآورد شده است.

کشف و ضبط 2 محموله قاچاق به ارزش بيش از 3 ميليارد در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ" مراد جعفري "با اشاره به تشديد برخورد با قاچاقيان در زنجان، گفت: روز گذشته، ماموران آگاهي و انتظامي شهرستان ايجرود در راستاي جلوگيري از انواع قاچاق كالا و ارز به دو دستگاه خودرو مشكوك شدند.

وي با بيان اينكه ضربه به اقتصاد کشور مهم ترين موضوع در قاچاق است، افزود: ماموران در محورهاي " زنجان – قزوين " و " زنجان – بيجار " هردو محموله را كه با يك دستگاه اتوبوس و يك دستگاه سواري حمل مي شد، متوقف كردند.

جانشين فرمانده انتظامي زنجان تاكيد كرد: ماموران در بازرسي از اتوبوس 876 دست كت و شلوار قاچاق به ارزش دو ميليارد و 628 ميليون ريال كشف كردند.

اين مقام انتظامي با اعلام اينكه فرماندهي انتظامي استان زنجان تلاش هاي خود را در راستاي مبارزه بي امان با پديده قاچاق در دستور كار دارد گفت : در بازرسي از خودرو سواري در محور " زنجان – بيجار " نيز 244 دست كاپشن چرم ، 63 دست كت و شلوار ، 168 كيف زنانه ، 170 دست البسه مجلسي زنانه ، دو هزار و 556 خميردندان و 6 هزار و 336 بوگير قاچاق به ارزش تقريبي يك ميليارد و 24 ميليون ريال كشف كردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه ارزش كالاهاي كشف شده 3 ميليارد و 652 ميليون ريال برآورد شده است، خاطر نشان كرد: گسترش پديده قاچاق در جامعه بيكاري و تعطيلي كارخانه هاي توليدي را در پي دارد كه همه بايد براي ريشه كني قاچاق وارد عمل شويم.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: کشف ، قاچاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.