دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین از برگزاری جلسه شورای مرکزی این حزب تا اواخر مهرماه خبر داد.

//////ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب‌ و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تشکیل شورای مرکزی این حزب و برنامه‌های پیش‌رو گفت: جلسه شورای مرکزی حزب اسلامی ایران‌زمین در اواخر مهرماه برگزار خواهد شد و پس از انتخاب اعضا، موضوع انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بررسی و نامزدهای مورد نظر معرفی خواهند شد.

وی در ادامه درباره ترکیب شورای مرکزی این حزب گفت: این مسئله بستگی به آرای مجمع دارد، قطعا افرادی نامزد عضویت در شورای مرکزی خواهند شد که خط مشی این حزب را با توجه به رویکرد اعتدالی در عرصه سیاست کشور در نظر داشته باشند.

رئوفیان همچنین درباره رویکرد این حزب در عرصه جریانات سیاسی کشور گفت: حزب اسلامی ایران‌زمین بازتعریفی از جریان اصولگرایی بوده که با تعریف برخی از طیفها از جریان اصولگرایی متفاوت است چرا که رویکردی اعتدالی و میانه‌رو خواهد داشت.

وی افزود: حزب اسلامی ایران‌زمین افرادی را به عنوان نامزد در انتخابات‌های آینده معرفی خواهد کرد که اولا به دور از افراط و تفریط باشند و ثانیا در صورت رای آوردن در مجلس، دغدغه‌اصلی‌شان اقتصاد و زندگی مردم باشد.

دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین در پایان اظهار داشت: لیست نامزدهای انتخاباتی حزب اسلامی ایران‌زمین و جبهه ایستادگی برای مجلس دهم قطعا مشترک خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار